thotim Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Kanske inte så lämpligt men ganska skoj. Försök nu inte leka polis eller nått, det tror jag ingen uppskattar. Du tankar bara denna filen och har Winamp installerat. Sen är det bara att lyssna på vad som sägs. Dom pratar inte alltid, men det är intensivt på fredagskvällar Tanka här http://snabel.dyndns.org:8000/listen.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Har för mig att det ska vara olagligt med polisradio över internet, men jag kan ju naturligtvis ha fel. Vad gör man med filen sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hamsterpaj har det också.. Dom sa att det inte är olagligt. Varför skulle det vara "olägligt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Har för mig att det ska vara olagligt med polisradio över internet, men jag kan ju naturligtvis ha fel. Vad gör man med filen sen då? Du lyssnar på den med programmet Winamp, Hittade faktiskt det på en svinlångt tråd i Superplay forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Varför skulle det vara "olägligt"? Det är ju nämligen olagligt att föra vidare information man får, men det att de ska vara olagligt med polisradio över internet är ju bara något jag hört, dvs att det inte alls behöver vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det är tyst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Sen kan det vara att personen som har gjort det olagliga kan ha kontakt med någon som sitter och lyssnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har lyssnat i ett par minuter, och hört så mycket som ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har lyssnat i ett par minuter, och hört så mycket som ingenting. Klockan är nu 00:35 och dom pratar om några 15-årigar som klottrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Det var lagändring för inet så länge sen.. det är olagligt att streama snutradio ect via internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Min morfar (tyvärr död nu) var f.d brandman. När han gick i pension skänkte han en radio till mig. På den kunde man få in lokala polisen + brandkår, Laxås brandflyg (nedlagt nu), Örebropolisen mm. Fast tyvärr var Örebropolisen så gott som dom ända man hörde, brandflyget har jag aldrig hört nåt från. Men alla intressanta har bytt våglängd nu, så jag får inte in dom! Och dom mest klassiferade samtalen tas, t.ex, över mobiltelfoner. Så vi får inte höra det mest intressanta. Däremot hörde jag på min radio när Örebropolisen gjorde narkotikatillslag på Marieberg, det var på nyheterna sen på kvällen. Förrutom polisen själv och några andra var jag den första svensk som fick reda på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Haha dom sa att en bil på en parkeringsplats kört in i en annan bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Du tankar bara denna filen och har Winamp installerat. Hur fixar man Winamp?? edit: menar gratis! Redigerad 19 mars, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hur fixar man Winamp?? edit: menar gratis! winamp.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har lyssnat i 4min och dom har inte sagt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Det brinner någonstans tror jag.....på centralplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 winamp.com Tog den som är gratis men vilken ska man välja: LITE, FULL eller BUNDLE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tog den som är gratis men vilken ska man välja: LITE, FULL eller BUNDLE? Jag brukar ta den som heter Full tror jag Den som är i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tog den som är gratis men vilken ska man välja: LITE, FULL eller BUNDLE? Ta Bundle, samma som full men du får med en låt helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Wiii, knarklangare på södermalm nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts