ZliPp Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Den gammla "the sims 2" tråden var lite gamma så jag gör en ny!(hata mig inte för de, för om jag skulle dra upp den tråden så skulle väll alla klaga på de men nu ska vi inte va sånna...) Jag har en fråga, jag "hittade mitt spel hemma hos mormor" och när man ska installera så kan man välja: Spanska och engelska, är det så i orginal vertionen också? För på the sims kunnde man ju välja svenska... Finns det ingen mod eller något som gör så att spelet blir på svenska, eller får jag köpa de om jag vill ha de på svenska? Men här kan ni även skacka om spelet då, vet ni någon bra sida där man kan ladda ner nya hus, för till the sims så kunnde man ladda ner vita huset(skoj ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Spelade det förut, men inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Du måste nog gå hem till mormor och leta efter en annan version. Det ska finnas andra versioner med svenska inbyggt. Annars finns det Language Changers, har jag för mig. .reg-filer som ändrar språket till svenska. Spelet är grymt kul och jag spelar fortfarande, nu med Studentliv-expansionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ang nedladdning av nya hus m.m så ska väl Thesims.se alt Thesims.com ha något sådant att erbjuda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ingen som vet vart man får tag i en Language Changer? hittar bara det till University Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hittade en Language Changer, men vet någon vart man ska sätta den?(fick inte med någon readme) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Den gammla "the sims 2" tråden var lite gamma så jag gör en ny!(hata mig inte för de, för om jag skulle dra upp den tråden så skulle väll alla klaga på de men nu ska vi inte va sånna...) Jag har en fråga, jag "hittade mitt spel hemma hos mormor" och när man ska installera så kan man välja: Spanska och engelska, är det så i orginal vertionen också? För på the sims kunnde man ju välja svenska... Finns det ingen mod eller något som gör så att spelet blir på svenska, eller får jag köpa de om jag vill ha de på svenska? Men här kan ni även skacka om spelet då, vet ni någon bra sida där man kan ladda ner nya hus, för till the sims så kunnde man ladda ner vita huset(skoj ) Det ska gå till svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts