Frenzy Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ska man fortsätta, eller sluta?! det är frågan Fortsätta förfan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Tog första bästa pirat-topic. Aftonhoran jämställer oss pirater med pedofiler: http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,621857,00.html " -Min pc användes för att lagra barnporr. Hela min tillvaro krossades, säger Magnus Eriksson, 41." HAHAHA Bara för att hans kompisar kom på honom att han lagra barnporren SJÄLV så skyller han på hackare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 " -Min pc användes för att lagra barnporr. Hela min tillvaro krossades, säger Magnus Eriksson, 41." HAHAHA Bara för att hans kompisar kom på honom att han lagra barnporren SJÄLV så skyller han på hackare "..Någon hade installerat ett fjärrstyrningsprogram i hans dator och laddat ner barnporren." Bra att du läste allt, mini Einstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 "..Någon hade installerat ett fjärrstyrningsprogram i hans dator och laddat ner barnporren." Bra att du läste allt, mini Einstein. Ja men fattar du inte att jag tror att han ljuger ? Ojdå synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts