Lindström Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hittade en artikel. http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=579518 Ser inte ljust ut för antipiratbyrån och det förstår väll jag med. Dom har ju ett antal ungdomar att bråka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jää! brukar inte ladda ner olagligt men whatever, det är mycket på jorden som är olagligt. Men när jag blir stor,kommer jag bli en jätte känd Ressigör, typ som Peter Jackson, och då kommer jag att tycka det är jätte hemskt att ungdommar kan ladda ner mina filmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jää! brukar inte ladda ner olagligt men whatever, det är mycket på jorden som är olagligt. Men när jag blir stor,kommer jag bli en jätte känd Ressigör, typ som Peter Jackson, och då kommer jag att tycka det är jätte hemskt att ungdommar kan ladda ner mina filmer.. Ifall du var ironisk där så tycker jag synd om din humor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Men när jag blir stor,kommer jag bli en jätte känd Ressigör, typ som Peter Jackson, och då kommer jag att tycka det är jätte hemskt att ungdommar kan ladda ner mina filmer.. Peter Jackson är Regissör. Men vad vet jag, han kanske är ressigör på fritiden. På tal om Regissörer, surfa in på piratbyråns forum om ni vill diskutera piratkopiering med Anders Nilsson, mannen bakom "Noll Tolerans", "Livvakterna" och "Tredje Vågen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Btw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Peter Jackson är Regissör. Men vad vet jag, han kanske är ressigör på fritiden. På tal om Regissörer, surfa in på piratbyråns forum om ni vill diskutera piratkopiering med Anders Nilsson, mannen bakom "Noll Tolerans", "Livvakterna" och "Tredje Vågen". Länk? Man måste tydligen vara medlem för att kunna använda sökfunktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Yea! Jag som bor i skåne! Nu kan man ladda ner och byta filmer hur mycket man vill. I alla fall om man bor i Skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Länk? Man måste tydligen vara medlem för att kunna använda sökfunktionen. http://www.piratbyran.org/?view=forum&a=thread&id=23844 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Säger på engelska: This is going straight to hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Säger på engelska: This is going straight to hell. If you can play on the fiddle How's about a British jig and reel? Speaking King's English in quotation As railhead towns feel the steel mills rust water froze In the generation Clear as winter ice This is your paradise There ain't no need for ya Go straight to hell boys Y'wanna join in a chorus Of the Amerasian blues? When it's Christmas out in Ho Chi Minh City Kiddie say papa papa papa papa-san take me home See me got photo photo Photograph of you Mamma Mamma Mamma-san Of you and Mamma Mamma Mamma-san Lemme tell ya 'bout your blood bamboo kid. It ain't Coca-Cola it's rice. Go straight to hell med The Clash. ...ursäkta, detta räknas nog som spam. Jag började bara tänka på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Nu verkar det dock gå SNABBT bakåt för AntiPiratByrån! http://idg.se/ArticlePages/200503/22/20050...3138_CS.dbp.asp Redigerad 22 mars, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Förutom att fylla servrarna med material har Antipiratbyrån också enligt utredningen köpt och sänt över hårdvara till Bahnhof för 20 000 kronor för att få plats med allt material. Vadå, bara för att försöka sätta dit dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Nu verkar det dock gå SNABBT bakåt för AntiPiratByrån! http://idg.se/ArticlePages/200503/22/20050...3138_CS.dbp.asp Så jävla underbart. Jag börjar gilla APB lite. Jag trodde att dumhet hade en gräns, men APB har bevisligen lyckats slå sönder den med råge. Edit: Bahnofs utredningsrapport (Intressant läsning) : Utredningsrapport.pdf Redigerad 22 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 If you can play on the fiddle How's about a British jig and reel? Speaking King's English in quotation As railhead towns feel the steel mills rust water froze In the generation Clear as winter ice This is your paradise There ain't no need for ya Go straight to hell boys Y'wanna join in a chorus Of the Amerasian blues? When it's Christmas out in Ho Chi Minh City Kiddie say papa papa papa papa-san take me home See me got photo photo Photograph of you Mamma Mamma Mamma-san Of you and Mamma Mamma Mamma-san Lemme tell ya 'bout your blood bamboo kid. It ain't Coca-Cola it's rice. Go straight to hell med The Clash. ...ursäkta, detta räknas nog som spam. Jag började bara tänka på den. Vadå spam? det är inte varje dag man får lite clash på ett tv-spels forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Tog första bästa pirat-topic. Aftonhoran jämställer oss pirater med pedofiler: http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,621857,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Tog första bästa pirat-topic. Aftonhoran jämställer oss pirater med pedofiler: http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,621857,00.html Bilden: Fint tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jaha, nu va det en kille ifrån staden jag bor i som hade blivit åtalad =/ Ska man fortsätta, eller sluta?! det är frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 "så skyddar du din PC". Ja, det är bra, tänk på oss med Mac också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 "så skyddar du din PC". Ja, det är bra, tänk på oss med Mac också. Nej, dom ska få bli hackade och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Haha exakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts