Elander Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 En fråga:Har Gangstawar sådan sak så att om man använder program som peerguardian och sådanda så att folk inte ska ta sig inn i datorn så som antypiratbyrån?För att jag kan inte registrera mig på Gangstawar 2 och det kommer bara upp att sidan inte kan visas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Va? Han sa "En fråga:Har Gangstawar sådan sak så att om man använder program som peerguardian och sådanda så att folk inte ska ta sig inn i datorn så som antypiratbyrån?För att jag kan inte registrera mig på Gangstawar 2 och det kommer bara upp att sidan inte kan visas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 När vi ändå snackar om GW, när jag ska logga in, står det bara Invalid login or password! Jag blir galen! Jag skriver rätt password och rätt namn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hmm....ja här kommer ju ett svar men asså tror du redan vet detta men 2an har ju kommit och dom har tagit borta alla konton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hmm....ja här kommer ju ett svar men asså tror du redan vet detta men 2an har ju kommit och dom har tagit borta alla konton Jaha, men jag skapade ju ett nytt... Så funkar inte lösenordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 OK skicka in så man får reda på enns lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts