Panimala Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Heh, jag vrålägde alla idag, med aimbot, speedhack och allt, hade skoj. Jag stängde ner skiten och sen när jag skulle starta upp steam så kommer den här varningen upp. Edit: Hjälp... Redigerad 18 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Starta om det... Blir så för mig ibland också... Men men. Funkar det int estarta om datorn. Funkar inte DET så är du nog bannad . EDIT: F U! Varför använda Aimbot? Fuskit Redigerad 18 mars, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 HAHA Nej, det felet betyder inte att du är bannad. =) En av anledningarna till det är att man kan inte bli bannad från steam, bara från VAC servrar. Det där felet har hänt många tidigare, och brukar lösa sig efter ominstallering av steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Fan va skumt, fick exakt samma fel när jag försökte starta Steam nyss. Fast nu funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hehhe, din lilla fuskare!! Ibland hatar jag fuskare men ibland är det roligt... Men man ska inte fuska, Cheater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 HAHA Nej, det felet betyder inte att du är bannad. =) En av anledningarna till det är att man kan inte bli bannad från steam, bara från VAC servrar. Det där felet har hänt många tidigare, och brukar lösa sig efter ominstallering av steam. Jaha, okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jaha, okej... Vad heter du när du lirar? Ja lira mot en jävla mongo på en server som hade just Speedhack o Aimbot, vet, många har de, men ja vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Ehm EDIT! Redigerad 18 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Vad heter du när du lirar? Ja lira mot en jävla mongo på en server som hade just Speedhack o Aimbot, vet, många har de, men ja vill veta Grädde heter jag. Fast jag lirade på CS: Source, då. Redigerad 19 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts