Funnylin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Här verkar ju alla svara, så: Jag ligger mest hemma och funderar på vad jag vill göra med mitt liv. Jag har kommit fram till att det bästa vore att...bah, har inte en jävla aning. Gå och häng dig, Knug. Redigerad 19 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Här verkar ju alla svara, så: Jag ligger mest hemma och funderar på vad jag vill göra med mitt liv. Jag har kommit fram till att det bästa vore att...bah, har inte en jävla aning. Gå och häng dig, Knug. Med risk för att bli utstött ur gemenskapen, Vem/vad är knug!? Ps jag skojade med att han var kaxig! Hoppass du inte tog illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Med risk för att bli utstött ur gemenskapen, Vem/vad är knug!? Ps jag skojade med att han var kaxig! Hoppass du inte tog illa upp Knug är ingen speciell. Knug är en felstavning av kung. Igårkväll var jag tydligen lite yr så jag tyckte att det var en bra idé att avsluta varje post med en förolämpning riktat mot Knug. Så fungerar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag pluggar och pKz runkar på toan. Är du myndig!?!?!?! man får intrycket av att du är en lite knatte på fjorton år som tycker han är jättetuff när han dissar alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Snart 17 alltså fortfarande gymnasium sen blir det universitet så att det är en bra bit kvar till något riktigt jobb (om jag inte tar sabbatsår förstås). Hursomhelst ser framtiden depp fler pensionärer och färre arbetande en ekvation som inte går ihop. Jobb kommer finnas men jag kommer ju knappast få hålla på med det jag verkligen vill göra anyway... Otroligt va positiv jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är du myndig!?!?!?! man får intrycket av att du är en lite knatte på fjorton år som tycker han är jättetuff när han dissar alla Nope men jag blir myndig om 1 år och och 4 månader. Så stoppa upp ditt skitsnack nån annanstans än i närheten av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Går i skolan. Efter 9an ska jag ta ett sabbatsår och jobba på något skitjobb som byggmax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 PLuggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag är arbetslös såklart! Dock la jag på ett brev igår med en arbetsansöka till Lidl. Ska även söka in på en grafiklinje i Nacka som börjar i höst. Får väl hoppas att man kommer in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 I Farsta eller Jag är långt ifrån myndig 7 år kvar. Jag är elva, jävla skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Mindre än två år tills man är myndig går första året på fordonsprogrammet> transport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Nope men jag blir myndig om 1 år och och 4 månader. Så stoppa upp ditt skitsnack nån annanstans än i närheten av mig. Vad ska du göra? komma och göra en drive-by på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 I Farsta eller Jag är långt ifrån myndig 7 år kvar. Jag är elva, jävla skit.. Man ska vara 13 för å vara på forumet..å du jonia..nyss? Jag går fortfarande i skolan 8:an..dan dan daa.. tar ett screen shot på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts