mr_tobbe Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ja, vad jobbar ni myndiga med egentligen? Tycker alltid att det är lite intressant. Kanske finns någon riktigt framgångsrik affärsman eller liknande här, även fast det nog inte finns så många myndiga här dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ja går i skolan ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag pluggar och pKz runkar på toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Läser till elektriker och är på praktik tre dagar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag jobbar då på SSAB (Svenskt Stål AB) och kör bla travers, och lite andra maskiner. Ska snart jobba nattskift 22-06. Om det nu var nån som var intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Jag jobbar då på SSAB (Svenskt Stål AB) och kör bla travers, och lite andra maskiner. Ska snart jobba nattskift 22-06. Om det nu var nån som var intresserad... Kan du fixa sommarjobb åt mig där inte sommaren som kommer, utan nästa? Redigerad 18 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...