mr_tobbe Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ja, vad jobbar ni myndiga med egentligen? Tycker alltid att det är lite intressant. Kanske finns någon riktigt framgångsrik affärsman eller liknande här, även fast det nog inte finns så många myndiga här dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ja går i skolan ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag pluggar och pKz runkar på toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Läser till elektriker och är på praktik tre dagar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag jobbar då på SSAB (Svenskt Stål AB) och kör bla travers, och lite andra maskiner. Ska snart jobba nattskift 22-06. Om det nu var nån som var intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Jag jobbar då på SSAB (Svenskt Stål AB) och kör bla travers, och lite andra maskiner. Ska snart jobba nattskift 22-06. Om det nu var nån som var intresserad... Kan du fixa sommarjobb åt mig där inte sommaren som kommer, utan nästa? Redigerad 18 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Kan du fixa sommarjobb åt mig där inte sommaren som kommer, utan nästa? Haha ja vem vet? Vad har du för meriter (skola mm?) Måste tillägga att det är i Luleå jag jobbar, vet inte riktigt vart du bor... Annars är det ett jävligt fint jobb, bra med cash och ledigt ganska mkt när man jobbar 5-skift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Läser på IT-Gymnasiet i Uppsala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Än så länge är man långt borta från arbetslivet (går i 8:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Går 2a året på Fordonsprogrammet.. På sommarn jobbar jag på Carlstiens ett bussföretag och servar bussar... Framtiden är ljus och väntar på mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Går första året på Fordonsprogrammet, inriktning - Personbilsteknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag jobbar som kock! I malmö!!!! Nån ung snygg tjej som vill ha servitris jobb?? (hahaha hoppas inte min brud läser detta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Än så länge är man långt borta från arbetslivet (går i 8:an) Pytt, jag går i 7:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Pytt, jag går i 7:an... Hahaha och ändå e du så kaxig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Är på mitt första år som student på Umeå universitet. Om 3,5 år är det klart och då blir det till att skaffa jobb så att jag kan köpa nyare bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hahaha och ändå e du så kaxig!? Stor ---> w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Stor ---> w0rd Jag tycker inte att han är så kaxig. Jag har fått för mig att Muppen (som jag kallar dig efter vissa omständdigheter ) är ganska trevlig och snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag jobbar som elev i klass 9 på en skola i södra sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Ett tag gick jag runt och hjälpte männsikor med GTA Fick 10 kr för kanske 5 uppdrag EDIT: ett tag fick jag betalt i glass, MYCKET glass Redigerad 18 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag jobbar som luffare i en hemlig ort i ett hemligt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts