Fredde_best Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Varför blir bilarna bara vita när man lägger in dom i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Du måste läsa Readmen och göra allt som står kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Du har inte lagt in txd-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Eller inte tagit rebuil archive Redigerad 18 mars, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Eller inte tagit rebuil archive Måste man rebuilda??? Jag gör det aldrig men bilarna funkar ändå alltid för mig!!! Redigerad 19 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Måste man rebuilda??? Jag gör det aldrig men bilarna funkar ändå alltid för mig!!! Jo jag vet men vissa har kassa datorer eller nott som är slöa och då måste man göra det jag rebuildar alldrig men ibland måste man då är det mindre risk att det "hänger sig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts