Kaboom Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Och det är? Vad Är det jag stänger av? .. Det du stänger av är hårdvarudrivrutinen du väljer att stänga av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Men vilka jeffla hårdvarurutin är det jag stänger av? Det är den med utropstecknet på bilden... VAD HAR DEN FÖR FUNKTION!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Men vilka jeffla hårdvarurutin är det jag stänger av? Det är den med utropstecknet på bilden... VAD HAR DEN FÖR FUNKTION!? Tydligen någon ljuddrivrutin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Men det är ju bra... Men den verkar inte funka nu så... SKa jag våga inaktivera eller avinstalera? Vilket ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Men det är ju bra... Men den verkar inte funka nu så... SKa jag våga inaktivera eller avinstalera? Vilket ska jag göra? Du ska ta bort drivrutinen och installera om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Det borde inte vara någon fara med att avinstallera.. Den bör fråga dig om du vill installera om den direkt efter omstart.. Hjälper det inte kan du "inaktivera" den. Något är fel med den - därav allt omstartande. Tror iaf att den används i spel. EDIT: Nu ska jag inte vara så säker på att det är den som orsakar allt omstartande men - den är inte installerad korrekt ändå.. lika bra att avinstallera och sedan installera eller t.o.m. (inte inte det andra funkar) avinaktivera den. Om det inte hjälper skulle jag installera om XP. Med "uppgradering", dvs. du förlorar inte något på hårddisken. Då kommer alla drivrutiner installeras igen - dock måste du uppdatera grafik, moderkort igen. Redigerad 19 mars, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts