Tweak Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Enbom,du har skrivit de fem senaste inläggen på SA-forumet? On-topic: Japp,skulle gärna ha med hundar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vote:NULL anledning: jag vill ha katter (dom är gulliga) dom är bra i strid snabba,smidiga,och kan smyga sig på andra gäng och riva sönder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 dom är bra i strid snabba,smidiga,och kan smyga sig på andra gäng och riva sönder dom Ja shit, du har rätt! Vem fasen bryr sig, om man blir atackerad av tex en pittbull. Den fixar man lätt! Men tänk om man går några grabbs en sen kväll o man blir atackerad ev en KATT! Då gör man inte mycket efter det, det vill jag lova er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det skulle va fett soft med djur det är väll det ändå som fattas till gta och bättre grafik tills man tror det är värklighet nästan:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 *CJ går på byggplatsen vid Doherty* Arbetare: Hey! Get of this area, its only for workers! CJ: Fuck you! Arbetare: So thats how you want it? Send out the dogs! *Sju hundar kommer springande mot CJ* CJ: Oh god! Shiit! Cesar, come here and help me!!! *CJ rivs i bitar* WASTED Fan vad dryg jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Oboy!.här var det länge sen man skrev Räcker med djuren som finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vote:apa Fast skulle va skoj om alla djur fanns me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vote: Varg Mitt ute i Flint County så kommer blodtörstiga vargar och vill käka CJ. Vill också ha häst som man kan rida med igenom öknen. Krokodiler som snokade i kloakerna och hundar som sitter bundna vid lyktstolpar och skäller eller såna som vaktar hus. ASSÅ JAG FATTAR INTE VARFÖR DOM INTE KUNDE LÄGGA IN DJUR I SPELET NÄR DET FINNS BONDGÅRDAR OCH SKOGAR OCH ÖKEN!!!!!! Det finns 928713923442 spel med djur i t.ex Resident Evil 4 kan man skjuta kossor . Rollspel med djur som man kan döda. Hitman där man kan skjuta duvor och grisar But who the hell cares dudes. OM det hade funnits djur i spelet så skulle Mr oupssi daisy Jack Thompson komma och hitta på en massa skit om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tänka att få göra "Kovältning" på GTASA Hehe. kan tänka mig ett uppdrag för OG Loc "Mothafukka farmer have been dissing my rhymes, man" "so whatcha gonna do? kill him?" "Hell no! I gonna tip his cows over! you in?" "we go way back. we groves man!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Sa inte R* att det skulle finnas kor eller är jag ute och cyklar? R* sa att det skulle finnas hundar och katter och som i VC ' Fåglar ' . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Enbom,du har skrivit de fem senaste inläggen på SA-forumet? On-topic: Japp,skulle gärna ha med hundar. Offtopic:Kanske det.. Ontopic: Jag skulle f*n villa ha hajar i vattnen..... Näsat GTA borde vara ett vinterställe där man spelar en kille som har fått benet avbitet av en haj och kommer till sverige för att slå ner alla skinheads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Fan har ni inte dykt i vattnen eller?.. det finns ju alla möjliga djurarter där. Det skulle väl bli för oseriöst att sitta och flå och döda djur på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det skulle väl bli för oseriöst att sitta och flå och döda djur på spelet. Ja hela GTA-serien är ju jätte seriöst! Skjuta, mörda, terrorisera och misshandla människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Fatta va läskigt, att gå runt i skogen vid midnatt,dimmigt,fullmåne, du hör ylande långt borta, du vänder dig hastigt om, ut ur dimman kommer en vargflock på 6 vargar springandes emot dig, FATTA VA MAXAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillfoppa Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jaa det borde åtminstone vara kor me i spelet på landet! Kanske nån liten häst man kunde rida på också... Men annars så jag tror att det skulle bli lite för plottrigt med en massa djur, menmen, vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Fan va coolt det skulle va om man gick mitt ute i skogen: CJ hör ett konstigt ljud och vänder sig om. Där står en jätte stor BJÖRN! CJ tar fram sin pistol och skjuter flera gånger. Björnen blir argare och argare och går snabbar fram mot CJ. CJ's skott tar slut. CJ tar snabbt fram kniven, men det hjälper knappast. Björnen slår till CJ så att han flyger några meter, CJ tappar halva livet och kan inte resa sig. Björnen kommer fram och sätter tänderna i CJ's ben, hehe. Lite till på livet går bort. CJ hoppar runt på ett ben. Björnen hoppas på han och äter kroppsdelar. WASTED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 NI KAN INTE VARA SERIÖSA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Fyfan va härligt de skulle va om du e ute i öknen och springar typ cyklar eller vad som helst så ser du typ ormar och grejer rovfåglar eller när du är i skogen typ här varjar osv osv asså så de värkligen är natur för de e en stor skog med inget i om de skulle va lite liv i skogar och öknar osv osv städer massa djur över allt så skulle hela spelet bli så mycket roligare tänk dig du är ute och simmar så ser du en blå val simmar under dig:P eller en haj simmar rakt mot dig och tänker attackera så får cj panik så vänder åt andra håller med hinner inte och blir uppäten .. WASTED fatta vad grymt de skulle va ja menar då har man iaf nån nytta av fiskebåtarna iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Fyfan va härligt de skulle va om du e ute i öknen och springar typ cyklar eller vad som helst så ser du typ ormar och grejer rovfåglar eller när du är i skogen typ här varjar osv osv asså så de värkligen är natur för de e en stor skog med inget i om de skulle va lite liv i skogar och öknar osv osv städer massa djur över allt så skulle hela spelet bli så mycket roligare tänk dig du är ute och simmar så ser du en blå val simmar under dig:P eller en haj simmar rakt mot dig och tänker attackera så får cj panik så vänder åt andra håller med hinner inte och blir uppäten .. WASTED fatta vad grymt de skulle va ja menar då har man iaf nån nytta av fiskebåtarna iaf Nästa gång kan du väl vara go och sätta ut punkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Lätt en aligator dressera den så man kan skicka på folk, + jag tycker att man ska kunna komma i kontakt med djuren om ni fattar. typ att man ska kunna skjuta på fåglar, och att man ska kunna typ bli uppäten av hajar och simma med delfiner! haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts