Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag hade velat gå ut på råttjakt i kloakerna, eller gå in i min ladugård och mjölka kossor alt mata griskultingar. Krigsapa haha Vice, ännu en topic på gränsen. Är du säker på att denna topic är rumsren? Vad säger lolita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Tycker all djur på listan skulle va me! lite häftigt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Kamel! men vurpar i öknen, sen hoppar man på en kamel o drar rätt ut förett stup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vice, ännu en topic på gränsen. Är du säker på att denna topic är rumsren? Vad säger lolita? Jag vet inte vad lolita säger, än!? Men jag hoppas hon dyker upp och utvärderar mitt psyke genom att titta på den här tråden, snart! Jag behöver en rundsmörjning emellanåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det hade varit coolt med Pitbullar i gängen, och vargar i skogen, en Aligator som simma runt i slumen, och ifall typ någon karaktär hade en katt som han satt och klappa. men när jag har simmat under vattnet så har jag sett hajar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vote: Hundar.. tycker att CJ skulel ha en kamphund av nåt slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vote: Hundar... det hade varit kul om det sprang runt skabbiga hundar i ganton det hade varit ballt å äga en också och några hästar på landet som man kunde ridit på hade inte sutti fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Det saknades verkligen djur i spelet. Vildmarken var aldekes för död på liv. Inga människor heller. De kunde satt lite arbetare i timmerhuggar stället eller folk som bor på de olika bondgårdarna eller gallna hillbillys i skogarna. Och de kunde ha satt i lite roliga övernaturliga saker i spelet för jag börjar undra om det finns några alls. Det är spelets störts fel. Inget liv i vildmarken och de hus och byar som finns där. Mjo.. men vi har ju leatherface som gömmer sig dör ute nånstans.. börjar faktist tro att han finns för när var ute och gled i skogen kom jag till ett ställe (kolla mapen under) och när jag åkte föbi höll jag in L1 och peppra luften och jag svär på att jag såg nånting som rörde sig, jag hoppade ut ur bilen och då hörde jag ett skrik och en motorsåg gå igång... kommer dock inte ihåg vilken tid det var men det var natt iaf .... edit: bilden är hämtad från en annat topic men den hade samma ställa inringat som jag skulle göra Redigerad 20 mars, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Mjo.. men vi har ju leatherface som gömmer sig dör ute nånstans.. börjar faktist tro att han finns för när var ute och gled i skogen kom jag till ett ställe (kolla mapen under) och när jag åkte föbi höll jag in L1 och peppra luften och jag svär på att jag såg nånting som rörde sig, jag hoppade ut ur bilen och då hörde jag ett skrik och en motorsåg gå igång... kommer dock inte ihåg vilken tid det var men det var natt iaf .... edit: bilden är hämtad från en annat topic men den hade samma ställa inringat som jag skulle göra Samma ställe som jag spenderade 10 regniga nätter och slösade bort en hel kväl förra veckian på att försöka hitta Leatherface på. (För att inte tala om de 30 nätter innan) Har hört så många säga att de sett Leatherface där. Hittade den film på det men länken fungerade inte till att ladda ner den. Sen finns det folk som snackat om en psycopat som jagar en i samma område som antagligen är samma. Där är nog nåt där. Frågan är bara om jag orkar med att den psykiska påfrestningen att leta vidare. Men det hade varit kul med lite mer övernaturligt i spelet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Gängen ska ha kamphundar och polisen ska ha schäfrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Coolt om man åker ute på landet och så kommer det en älg och ställer sej mitt på vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Coolt om man åker ute på landet och så kommer det en älg och ställer sej mitt på vägen... ...och själv kommer man förhoppningsvis i en långtradare så att man slipper stanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 ...och själv kommer man förhoppningsvis i en långtradare så att man slipper stanna ...Eller i en scan bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) ... Så har man gratis middag... I ett par veckor. Redigerad 21 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Null vote. Inga djur i spelet, då skulle jag råka köra på ett och få ångest en hel vecka. Det känns ju bättre att meja över 15 pers med en bulldoser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det känns ju bättre att meja över 15 pers med en bulldoser... Ja faktist .... eller nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Mjo.. men vi har ju leatherface som gömmer sig dör ute nånstans.. börjar faktist tro att han finns för när var ute och gled i skogen kom jag till ett ställe (kolla mapen under) och när jag åkte föbi höll jag in L1 och peppra luften och jag svär på att jag såg nånting som rörde sig, jag hoppade ut ur bilen och då hörde jag ett skrik och en motorsåg gå igång... kommer dock inte ihåg vilken tid det var men det var natt iaf .... edit: bilden är hämtad från en annat topic men den hade samma ställa inringat som jag skulle göra Jag har faktiskt också tyckt att jag sett nåt när jag kollar åt ett annat håll än mitt fordon är riktat åt när jag kollar åt sidan med L och R knapparna, men jag hinner knappt reagera, innan det har försvunnit. Om det ens finns nåt. Kan ju bara varit en synvilla, eller en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hundar hade varit kul, när man ska göra inbrott, så i vissa hus finns det vakthundar... Sen kunde man ha en egen också såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vore roligt att mjölka kor Vote: En ko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 CJ kör på vägen mot LS efter en dags verkstads arbete i SF.. *Telefonen ringer* CJ:Whatta fuck! *Han svarar* CJ: Carl Johnson here..Who am i speaking to? Tenpenny: CJ its tenpenny CJ:So what? Tenpenny:MY DOG IS DEAD! CJ:Yippie!!!!!!!!!! *Cj ökar gasen och fortsätter..Skiter völ i Tenpennys hundjävel... Va fan är detta? En älg på vägen! AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! [WASTED] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts