Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Apa. Apor är ju trevliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det saknades verkligen djur i spelet. Vildmarken var aldekes för död på liv. Inga människor heller. De kunde satt lite arbetare i timmerhuggar stället eller folk som bor på de olika bondgårdarna eller gallna hillbillys i skogarna. Och de kunde ha satt i lite roliga övernaturliga saker i spelet för jag börjar undra om det finns några alls. Det är spelets störts fel. Inget liv i vildmarken och de hus och byar som finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det saknades verkligen djur i spelet. Vildmarken var aldekes för död på liv. Inga människor heller. De kunde satt lite arbetare i timmerhuggar stället eller folk som bor på de olika bondgårdarna eller gallna hillbillys i skogarna. Och de kunde ha satt i lite roliga övernaturliga saker i spelet för jag börjar undra om det finns några alls. Det är spelets störts fel. Inget liv i vildmarken och de hus och byar som finns där. Ja det är lite smådött! Bonngårna skulle vatt fulla med kor och en höna. Ja coolt om man går i skogen och det kom vagar... Eller om man råkar spränga sin bil när man e i öknen så kommer det en kamel gående... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Sa inte R* att det skulle finnas kor eller är jag ute och cyklar? Redigerad 18 mars, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Sa inte R* att det skulle finnas kor eller är jag ute och cyklar? Vet inte men det spelar nog ingen större roll eftersom att det inte finns... Men jag håller med dig! Kass! Tänka att få göra "Kovältning" på GTASA Redigerad 18 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vote: Apor älska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 De skulle vara coolt med katter som går i LS.Typ i ghettos så kommer det en svart katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det var ju djur med, hästar, man såg dom ju på "travbanan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Null vote. Inga djur i spelet, då skulle jag råka köra på ett och få ångest en hel vecka. Redigerad 18 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det var ju djur med, hästar, man såg dom ju på "travbanan". Det var ju inga djur! Det var ju ett slags Tv-spel CJ sattsa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det var ju inga djur! Det var ju ett slags Tv-spel CJ sattsa på! Jahaa, så nu kan man vinna över en miljon på ett TVspel? Damn, kanske ska satsa på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Jahaa, så nu kan man vinna över en miljon på ett TVspel? Damn, kanske ska satsa på det. Yepp, det kan man! Har du inte vatt i LV!? Där kan du vinna BMW´s på enarmade banditer som är digitala... *Edit Riktiga LV alltså så ingen missuppfattar Redigerad 18 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 R* kanske inte ville ha med djur för då skulle hela världens naturvänner stäma dom eller nåt sånt? Vote: Varg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Eller jag vet, en schäfer borde varit med i spelet. Kunde man tänkt för sig själv att det var hunden som skadade min, så kunde man skjuta skiten ur honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Landsbyggd utan kossor är som makaroner utan kokande vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det skulle ju vara trevligt med lite mer djur, gamarna som var nytt tyckte jag var kul, blev en aning mer realistiskt då. Tänk att simma runt och helt plötsligt vara öga mot öga med en aligator Vote: En Aligator som levde nånstans i LS´s slum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag tycker att det borde finnas mycket fler djur. Jag har knappt nätt några alls i SA. Bara några pissiga fåglar. Kanske kommer i nästa GTA spel. Hoppas det blir mer realistiskt med skador på fordon/hus och så. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag tycker att det borde finnas mycket fler djur. Jag har knappt nätt några alls i SA. Bara några pissiga fåglar. Kanske kommer i nästa GTA spel. Hoppas det blir mer realistiskt med skador på fordon/hus och så. =) Vote: Hund Kamphundar!, skaffa en hund, och använda den i gängkrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vote: Hund Kamphundar!, skaffa en hund, och använda den i gängkrig En krigsapa hade varit tuffare än en kamphund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts