Sniper Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Har INTE testat och ska ALDRIG testa droger. (Sorry om detta inte passar in, men jag har bara läst sida 1) Redigerad 29 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Socker är lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ja, men dom lagliga drogerna är inte särskilt berusande..därför är dom inte roliga att använda, förutom alkohol då . Första gången man tar en snus blir man iofs rätt groggy (tyckte jag var väldigt roligt när jag var lite yngre ), men inget som kan jämföras med ruset från narkotiska preparat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ja, men dom lagliga drogerna är inte särskilt berusande..därför är dom inte roliga att använda, förutom alkohol då . Första gången man tar en snus blir man iofs rätt groggy (tyckte jag var väldigt roligt när jag var lite yngre ), men inget som kan jämföras med ruset från narkotiska preparat. Finns många saker som är lagliga som ger ett exakt likadant rus som olagliga preparat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Socker är lagligt. Nä det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nä det är det inte Jaså, inte? What is your opinion of breast implants? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Socker är fan beroendeframkallande!vill helst testa allt på den korta tid man har på jorden men inte nu iaf:P hört att det är mindre populärt hos Socialen =) Edit: Skulle va kul att testa nån laglig psycadelic drog iof:P Redigerad 29 juli, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Nä det är det inte Då tar vi och spärrar in hela mänskligheten tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tänker passa på att svara på frågan: Nepp. Vill inte, och även om jag hade velat så vet jag inte hur jag skulle få tag på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Finns många saker som är lagliga som ger ett exakt likadant rus som olagliga preparat... Som vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Som vad? Digestive kex http://www.netxtra.se/nx/images/products_large/7310100566638.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Digestive kexhttp://www.netxtra.se/nx/images/products_large/7310100566638.jpg HahahahhahHAHAHHAhahahha...............huh? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Morfin is the SHIT! fast fick en överdos på sjukhuset så att jag blev så lugna tt jag glömde andas. Så jag var tvungen att bli påmind hela tiden. Annars är det äckligt skönt när man har ont. YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Fan rökte en kubanskCigarr här om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Som vad? Vet du Muskotnöt är för något?! Det var olagligt att sälja i affärerna ända fram till 90-talet nånstans. Detta pga det är giftigt, Duktigt giftigt och att ungdommar drogade sig med det. Äter du för mycket dör du helt enkelt. Men, tar du och maler ner några nötter och lägger det i ett kaffefilter och brygger det så får du ut en vätska som inte är att leka med. Dricker du det så får du ett rus som du garanterat blir nöjd med. (Det har finns en annan tråd där detta disskuteras) Redigerad 30 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Fan rökte en kubanskCigarr här om dagen En "riktig" cigarr eller bara en sån där billig som man köper i kiosker eller på bensimackar? Har själv puffat några "halv-rikiga", ganska kul.. Vice. : Hur får man tag på sånt då? Det är säkert lättare att få tag på narkotika. Dessutom är det väl ganska lätt att ta överdos? Redigerad 30 juli, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 För första gången på 2-3 veckor? så hoppas jag fram i denna tråd för att göra ett ersännande, jag har "testat" en drog. När jag skulle opereras på sjukhuset så drogade dem ner mig, jag kunde inte gå själv utan behövde hjälp men det var kul, blev fnittrig och betedde mig allmänt som en fjortis. Kommer inte ihåg vad den heter just nu. :S För övrigt så har jag inte testat någon drog, skulle aldrig göra det frivilligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Själv så gillar jag att slicka groda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 När jag skulle opereras på sjukhuset så drogade dem ner mig, jag kunde inte gå själv utan behövde hjälp men det var kul, blev fnittrig och betedde mig allmänt som en fjortis. Kommer inte ihåg vad den heter just nu. :S Lustgas i vardagligt tal, N2O som kemisk beteckning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Har prövat en drog bara, går inte in på vad. Sen har man ju blivit sövd av morfin, tog inte många sekunder innan man slocknade. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts