HK_47 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Jag ska till Amsterdam i slutet av nästa månad. Har rökt en gång förut men då kändes det knappt nåt, man blev bara seg typ. Jag får väl prova igen där när det ändå är lagligt Föressten. Vad är vaporizer för något? Redigerad 29 juli, 2005 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Morfin är skit (Jag har testat och det är skit)... Morfin is the SHIT! fast fick en överdos på sjukhuset så att jag blev så lugna tt jag glömde andas. Så jag var tvungen att bli påmind hela tiden. Annars är det äckligt skönt när man har ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Morfin is the SHIT! fast fick en överdos på sjukhuset så att jag blev så lugna tt jag glömde andas. Så jag var tvungen att bli påmind hela tiden. Annars är det äckligt skönt när man har ont. Jag vart groggig i en hel j*vla vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag vart groggig i en hel j*vla vecka... Jaha? Frågade jag dig det eller? Du KAN inte vara groggy en vecka. Morfin håller i sig 3-7 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Annars är det äckligt skönt när man har ont. Word! Fick det när jag bröt benet.. så jäkla härlig känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Word! Fick det när jag bröt benet.. så jäkla härlig känsla Det känns som man "sjunker" in i sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Droger? Hell no! Fast man kanske har testat att sniffa in Godis pullver!....går att köpa sånt för 5 kr fast jag har ente testat bara mina kompisar har testat att sniffa godis pullver Kommer ihåg när man gick typ i sexan då tog vi kryddor och sniffade, klia som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Det känns som man "sjunker" in i sig själv. Går knappt beskriva känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vattenpipa, är inte det ett långt glas rör med en "boll" längst ner, sen häller man knarkblandat vatten där och har det över eld så det börjar koka och andas ångorna? buu för knark, men sånt man röker och sånt borde förbjudas, de skadar andra som inte vill skadas också, men annat får väl folk göra vad satan de vill med Det är väl en bong eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Föressten. Vad är vaporizer för något? .en anordning som värmer upp rökat.. man suger då i sig "osynliga" ångor.. ryker det som fan är det för mycket värme.. ska vara hälsosammare än vanlig rökning.. länk till elektriska vaporizers: http://www.naturensdroger.nu/sv/dept_225.html hemmabyggd: http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/bo...deluxeplus.html information/för/nackdelar om olika rökverktyg: http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/bo...d/smokefaq.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hostmedicin med morfin i hade jag alltid innan....man somnade gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Morfin verkar härligt enligt vissa här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ursäkta? menar du att du har rökt "weed" en gång? gud va du är häftig. EDIT: vattenpipa. Fast annars är jag väldigt negativt inställd till alla former av droger. Jag påstod aldrig att jag va häftig för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Vet inte riktigt om jag har testat droger fast det var en gång (fast det var ej med flit) virökte vi vattenpipa hemma hos en kompis på en rast i början av 9:an han syrra hade köpt tobak på cypern och på paketet sen stog det typ opium och narcotica eller nåt sånt, så antagligen innehöll det opium, fast säkert inte så jättemycket vi blev iaf typ asflamsiga och aströtta, garvade åt allt 2 av mina kompisar rökte mer en mig (rökte inte så mycket för det smakade skit för vi hade ingen aning hur den funka så det smakade typ bara kol) sen när vi var i skolan typ cp:ade vi hela rasten och min kompis drack akvarie-vatten och stoppade en snigel i munnen (han tuggade på skalet och sen spydde) Redigerad 29 juli, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hostmedicin med morfin i hade jag alltid innan....man somnade gott .har oxå haft sånt... svårdoserat som attan var det.. antingen hände ingenting eller så stensomnade man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Lyckligtvis inga narkotika,snus eller rökning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 .har oxå haft sånt... svårdoserat som attan var det.. antingen hände ingenting eller så stensomnade man Haha ja exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Har/hadde en kompis som började med hasch men inte kunnde sluta! Blev tung narkoman, prostutuerad och dog av en överdos 22 år gammal.... Lite sent svar men jag måste få det sagt: - Man kan inte ta en dödlig överdos Cannabis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Finns det någon sorts knark som är laglig..eller vad man ska säga? Och det är väl inte bara så JÄVLA mycket nackdelar med knark,vissa låter det som om man blir helt jävla kriminell eller något om man testar en gång? *en dum fråga*: Finns det något knark(liknande)som inte är så faligt som dom har tänkt att göra lagligt?*rätt mängd*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 *en dum fråga*: Finns det något knark(liknande)som inte är så faligt som dom har tänkt att göra lagligt?*rätt mängd*? Man kan göra mycket... snusa ? röka? Käka flugsvamp? Sprit är lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts