Mr Mister Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Verkar som om många tycker jag undersöker för mycket. Gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 ja det gör du! *JOBBIGT* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 <_< sluta nu mr... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 jaaaa, alldeles för mycket! sluta nu, plz! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Som du ser är vi eniga....lägg av!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Håll PÅ hur mycket du vill MR.mister....Skit a va dem här rövhålen tycker...deras mammor....dom här e bara en massa tråkiga svennar skit i dom!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Håll PÅ hur mycket du vill MR.mister....Skit a va dem här rövhålen tycker...deras mammor....dom här e bara en massa tråkiga svennar skit i dom!!!! Bra att ett nytt bann system har införts.....hehe....du gick över gränsen där tror jag!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 aha..OCH?= då cre8ar jag bara ett nytt account Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 aha..OCH?= då cre8ar jag bara ett nytt account Man kan banna IP:n vettu.....om du fortsätter med personangreppen kanske det kan bli aktuellt!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 jag har tre datorer..kan du banna ALLA DOM???????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 jag har tre datorer..kan du banna ALLA DOM???????????????????????????????????????????? Fan va barnsligt du beter dig....hur gammal är du egenteligen??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 jag har tre datorer..kan du banna ALLA DOM???????????????????????????????????????????? Du kan ha hur många datorer som helst, men det spelar ingen roll, jag kan spärra din lokala proxyserver hos chello vettu <_> CLOSED! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts