Stoffe Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Jag har klarat uppdraget "marked man" som man får av Ray. I Garaget var det en Shotgun, Sniper, Bazooka, och en BP Patriot. Men när jag backade bort med min taxi så när jag gick tillbaka för att ta BP:n var den inte där! När jag körde en bit bort och sedan tillbaka så var det stängt. Vet nån hur man ska få tillbaka den??? <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Varför inte stjäla en skottsäker Cheetah istället? Uppdraget Turismo (som du stjäl den från) kan du göra hur många gånger som helst :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2002 Men jag vill ha min Patriot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 21 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2002 Okej det kanske går att hitta nån editor eller nåt som gör att du kan göra alla patrioter i spelet till skottsäkra. Sedan ställer du en av dem i ditt garage och sparar. Sedan tar du bort editorn ur minnet. Förhoppningsvis är nu bara din patriot skottsäker. Bara en tanke. Jag vet inte om det finns någon sådan här editor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Hmpf! Jag har det till PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag klarade Marked Man på första försöket! Jag tog tunneln över till SSV och trots att jag bytte bil under uppdraget hade jag 10 sekunder kvar när jag kom fram! det här säger jag inte för att skryta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 det finns ju en patriot vid PORTLAND! vid parkeringend där vid hamnen (är det typ en mat affär där står den med ett uppdrag i!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 det finns ju en patriot vid PORTLAND! vid parkeringend där vid hamnen (är det typ en mat affär där står den med ett uppdrag i!) Ja...fast den e inte skottsäker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 va e den där patrioten skott säker har för mig att den exploderade när jag skött med bazooka på den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 va e den där patrioten skott säker har för mig att den exploderade när jag skött med bazooka på den?? Han skrev ju att den inte va skottsäker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Jag menade den som e i garaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Jag har klarat uppdraget "marked man" som man får av Ray. I Garaget var det en Shotgun, Sniper, Bazooka, och en BP Patriot. Men när jag backade bort med min taxi så när jag gick tillbaka för att ta BP:n var den inte där! När jag körde en bit bort och sedan tillbaka så var det stängt. Vet nån hur man ska få tillbaka den??? Varför loadade du inte om och gjorde uppdraget en gång till? Så svårt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Jag hade bara en sparning och den var på The Fuzz Ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Jag hade bara en sparning och den var på The Fuzz Ball!!! Gjorde du hela portland och Staunton utan att spara??? Jag sparar efter varje uppdrag och om jag dör eller får mission failed kör jag reload. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 jag vet men jag var okunnig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Läste guiden till uppdraget Marked Man på GTA3 Core Missions, här är sidan. Det stod att man får en skottsäker Humvee när man klarat uppdraget. Humvee??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Patriot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Patriot... Jag vet att det är en Patriot men varför står det Humvee? Är det bara nåt han kallar Patrioten för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Nä det är för att Patriot liknar Hummer på pricken och en Hummer som är som en PickUp och inte en Jeep heter HumVee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Varför inte stjäla en skottsäker Cheetah istället? Uppdraget Turismo (som du stjäl den från) kan du göra hur många gånger som helst :-) hur gör man för att sno en sån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts