Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag säger en grej som en annan sa till mig "för att lira metal behöver man bara vara lite musikalisk, för att hålla på med Hip-Hop behöver man en dålig uppväxt" Man kan nog leva en livsstil utan haft en dålig uppväxt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jo kanske det. men jag håller mig ändå till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Att ni orkar bråka om musikstilar och sånt. Han gillar det han gillar ni gillar det ni gillar END OF FOOKIN' BRÅK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Infinite Mass - The Thief eller? Redigerad 18 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hiphopare kommer ursprungligen från ordet rappare. Hiphop är en livsstil, och folk som lever den är hiphopare. Och en rappare vet ni nog vad det är. Duger det, eller ska jag förklara mer ingående? Så...för att vara hiphopare räcker det inte med att rappa i musiken, utan man måste gå runt och säga yo hela tiden annars också? Det är exakt det du säger iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Så...för att vara hiphopare räcker det inte med att rappa i musiken, utan man måste gå runt och säga yo hela tiden annars också? Det är exakt det du säger iaf. 1. Livsstilen Hiphop går inte ut på att gå runt och säga "YOOO" till allt och alla. Vet inte vartifrån ni fått denna fördom. 2. Rappa har ingen som helst kontakt med livstilen hiphop, förutom att de flesta rappare lever livstilen hiphop. Det säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ja, eller hur. Undrar vem som VILL vara hiphoppare här Jag är extrem hip-hopare... jag är nog mer hip-hop fan änn cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 LÅNAR TOPIC! Hörde en låt på radion för ett tag sen. Dom sjunger nåt i stil med; Lalalala, Michel Jacksson, oh, oh. Elton John, ah ah.. Och lite andra artister. Låter lite som O-zone men jag har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 LÅNAR TOPIC! Hörde en låt på radion för ett tag sen. Dom sjunger nåt i stil med; Lalalala, Michel Jacksson, oh, oh. Elton John, ah ah.. Och lite andra artister. Låter lite som O-zone men jag har ingen aning Ahh.. den hemska Jo, tror att de e o-zone eller vad dom heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Ahh.. den hemska Jo, tror att de e o-zone eller vad dom heter.. Jag hittade den!! BB feat L.O. - Balla Da Li O-zone - Balla Da Li Måste ju ha båda såklart *edit* Den var bättre här hemma än på radion kan jag ju lova.! Redigerad 20 mars, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 LÅNAR TOPIC! Hörde en låt på radion för ett tag sen. Dom sjunger nåt i stil med; Lalalala, Michel Jacksson, oh, oh. Elton John, ah ah.. Och lite andra artister. Låter lite som O-zone men jag har ingen aning Går den typ såhär: ball la la li li la ball la la lala ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Den är rolig Britney Spears... Oops! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Går den typ såhär: ball la la li li la ball la la lala ? Ja det är den.. Helt underbar! Nu skulle jag behöva lite hjälp att ränsa i min hallonbuske.. Har letat efter denna låten Andina - Na Na Na Youre In Love ett bra tag med gittar den inte någonstans. Det är ingen som har den eller vill hjälpa till att leta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts