_Ante_91 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag försöker skaffa Tanker'n till Exporten i SF. Men jag hittar inte bilen ! (TANKER) Är det någon som vet vart den finns !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Om de e den ja tror så åker den omkring vid öknen... hehe inte säker att de e den men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Om de e den ja tror så åker den omkring vid öknen... hehe inte säker att de e den men.. Men den som far runt i öknen är ju den hära bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jo den där ska åka runt i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jo den där ska åka runt i öknen. Men står den parkerad på ett och samma ställe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag försöker skaffa Tanker'n till Exporten i SF. Men jag hittar inte bilen ! (TANKER) Är det någon som vet vart den finns !? Den kan du hitta överallt ute på landet. Det kryllar av dom runt Angel Pine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Den kan du hitta överallt ute på landet. Det kryllar av dom runt Angel Pine Angel Pine ey ? Hehe.. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Den på bilden är en Road Train tror jag..men det brukar stå en tanker vid en parkeringsplats mellan öknen och L.V tror jag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hade samma problem med att hitta den, jag hittade den på en parkering i ett litet industriområde norr om easter bay chemicals (tror) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Är inte Tanker den lastbilen som ens bil flyger in i på sekvensen efter man klarat uppdraget när man ska fly från ett hotell i L.S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Är inte Tanker den lastbilen som ens bil flyger in i på sekvensen efter man klarat uppdraget när man ska fly från ett hotell i L.S? Det är det säkert, den som åker nere på motorvägen och sprängs av den flygande bilen Det är väl uppdraget "Renuiting The Families" du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det är det säkert, den som åker nere på motorvägen och sprängs av den flygande bilen Det är väl uppdraget "Renuiting The Families" du menar Jo, så heter det nog ja.. När "mötet" blir stormat av SWAT och man ska fly därifrån. Då när mc-snutarna hänger sig på bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag försöker skaffa Tanker'n till Exporten i SF. Men jag hittar inte bilen ! (TANKER) Är det någon som vet vart den finns !? Här står den tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Här står den tror jag. Där finns bara den andra lastbilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts