jojon_5 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Här är min film som jag gjorde med min kompis. Ni får betygsätta den med 1-5. Om ni undrar varför det inte är nåt ljud så är det för jag inte kan spela in det, men vi har lagt till musik istället Filmen, 18,5 mb Enjoy! om nu undrar hur man laddar ner så trycker man på "free" längst ner, sen får ni vänta i ungefär en minut Redigerad 17 mars, 2005 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vad är det för film? Beskriv lite, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Tja jag åkte runt lite i Hydran och råkade få fem stjärnor (körde över Area 69) och blev halvt sönderbombad. Jag började spela in när jag var nära Mt. Chiliad. I filmen händer lite sjuka grejor (som t.ex polisbilar som faller ner för Mt. Chiliad ) Sedan är det mest om hur länge jag kan överleva. Det är svårt att förklara men ni får se själva Hope you like it! Redigerad 18 mars, 2005 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Tja jag åkte runt lite i Hydran och råkade få fem stjärnor (körde över Area 64) och blev halvt sönderbombad. Jag började spela in när jag var nära Mt. Chiliad. I filmen händer lite sjuka grejor (som t.ex polisbilar som faller ner för Mt. Chiliad ) Sedan är det mest om hur länge jag kan överleva. Det är svårt att förklara men ni får se själva Hope you like it! Varför postade du inte bara i SA forumet? Visste inte om det var en SA film, men nu förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag vet jag tänkte posta det i SA forumet men jag måste ha tryckt fel. Kan man flytta över det till det forumet eller måste jag ta bort och skapa en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Offtopic: Det heter Area69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Är det ingen som tänker kolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är det ingen som tänker kolla? Jag tittade på den Den va nice! Men det var lite långtråkigt i Mt. Chilliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts