mars_attack Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Hej nu har jag börjat på en 245 picup nån som skulle vilja hjälpa mig från grunden me lite små saker är inte så bra på det här som ni kanske vet aja skrik till om ni vill se hur långt jag har kommit Redigerad 17 mars, 2005 av mars_attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hur långt har du kommit?? nån liten update el? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Har ju updatat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hmm, vad har drifting med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Asså jag ska fixa handlingen så att man kan drifta fett me den pluss att den ska se fet ut som en drifting bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Ha ha! jag hjälper honom! jag har gjort dashboardet BTW, ni trodde väl alldrig att JAG höll på med modellering? Redigerad 17 mars, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hehe nu har jag gjort lite sket i att ha flat bed de blir så lite detaljer på bilen då ne men de ser roligare ut så hä r långt har kommit har inte hunnit mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Varför har du en blueprint när du inte ens går efter den? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 För att jag ska ha grunderna till bilen ska ju ha fronten och sidorna ock så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Nytt dashboard Redigerad 19 mars, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ok går det att göra den ännu rundare ? bara undrar asså me ett (TAK) över mätarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 .hmm lite onödigt med polys på den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hehahohi måste bara skratta lite åt dig guardian kollade vad du hade för musik på och tycker att alla andra ska göra det åxå. den låten är den bra IR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hehahohi måste bara skratta lite åt dig guardian kollade vad du hade för musik på och tycker att alla andra ska göra det åxå. den låten är den bra IR? bra musiksmak! men lite offtopic bara.. guardian har du msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 bra musiksmak! men lite offtopic bara.. guardian har du msn?? Japp, det har jag. tryck på MSN knappen under posten på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Japp, det har jag. tryck på MSN knappen under posten på mig Haha aj do tänkte inte på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Inte för att va klofingrig, men va gör en bild på en hummer H2 på ett dashboard till en volvo? Tycker du bör sätta dit en bild på en volvo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Inte för att va klofingrig, men va gör en bild på en hummer H2 på ett dashboard till en volvo? Tycker du bör sätta dit en bild på en volvo! E de inte en Tv el?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 E de inte en Tv el?? Jo, jag tycker det liknar en lcdskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Det är en lcd skärm. Men vart skaffar du dig drift handling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts