Jump to content

Trött på alla j***a mobiler som ringer...

JMC
 Share

Recommended Posts

Klart att det skulle vara kul att avbryta någon liten fjollfjortis mobilsamtal om hur tjock hon är, men tänk själva när ni sitter på bussen sent och det kanske har hänt något, någon kanske har hamnat på sjukhus eller nåt, så kommernågra irriterande skitungar och förstör samtalet... jättekul!

Håller med där!

Skulle inte vara så kul direkt.

Hade någon gjort så mot mig hade dom dött med sin "Cellphone Jammer" inborrad

i skallen. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är bara störande när man sitter på bussen och lyssnar på alla fjortisars telesamtal,

"Asså bah shit va mullig jag e asså, ska börja motionera asså"

"Asså shit skojjar du me mig eller? sööööööööööötiz"

"Asså shit asså, den där torrfittan asså"

"Nä men asså du vet asså det är sådär typ"

"hahaha, han som är så sööööööööt"

"Skaru ha cigg?"

"Fan asså nu ska jag av här typ, tjinge-ling"

"Asså shit, sitter bakom värsta fläskberget här asså, shit asså va fet han/hon eee"

"Shiiit, pengarna e slut i nallefonen, asså måste hänga upp"

osv.

Då skulle det va kul som faaan och störa fjortisens jävla samtal och få lite lungt och ro i bussen.

Själv så stör jag mig mer på alla småungar som sitter och skriker i bussen och inte pratar i telefon. Det där håller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv så stör jag mig mer på alla småungar som sitter och skriker i bussen och inte pratar i telefon. Det där håller inte.

Så du skulle inte brytt dig om nån satt och skrek i sin mobil bakom dig och sa följande:

"Asså shit, sitter bakom värsta fula jäveln här asså, shit asså va fet han eee". Skulle du kunna ta det? Grattis till det, för det skulle fan inte jag göra.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du skulle inte brytt dig om nån satt och skrek i sin mobil bakom dig och sa följande:

"Asså shit, sitter bakom värsta fula jäveln här asså, shit asså va fet han eee". Skulle du kunna ta det? Grattis till det, för det skulle fan inte jag göra.

Haha jag skulle inte bry mig. Det är det bästa sättet att sätta stopp för något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju helt sinnes-rubbad... skulel någon sitta bakom mig mig och skrika det där skulle jag antagligen vakna upp och garva åt drömmen.. seriöst. om du någonsin råkar ut för det så ser jag personligen till att hitta människan och mörda henne/honom men en rostig fil

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är bara störande när man sitter på bussen och lyssnar på alla fjortisars telesamtal,

"Asså bah shit va mullig jag e asså, ska börja motionera asså"

"Asså shit skojjar du me mig eller? sööööööööööötiz"

"Asså shit asså, den där torrfittan asså"

"Nä men asså du vet asså det är sådär typ"

"hahaha, han som är så sööööööööt"

"Skaru ha cigg?"

"Fan asså nu ska jag av här typ, tjinge-ling"

"Asså shit, sitter bakom värsta fläskberget här asså, shit asså va fet han/hon eee"

"Shiiit, pengarna e slut i nallefonen, asså måste hänga upp"

osv.

Då skulle det va kul som faaan och störa fjortisens jävla samtal och få lite lungt och ro i bussen.

Det finns även människor som BEHÖVER sin mobiltelefon. Och andra som inte är fjortisar.

Själv har jag en personlig mobilstörare som inte förstör för andra.

Kostade mig 800:-, osså e den legal!

För extremister som vill vara lika tydliga och otrevliga (för att inte nämna knäppa) så finns även den här mobilstöraren för 200:-

supermax_399292_1.jpg

SLUTA förstöra för andra! Ogillar du nåt, lös det utan att förstöra för andra. Ogillar du mobiltelefoner, flytta till afrika, för där har dom inga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor