Foo Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) JA här kan vi lägga upp småfilmer som vi har filmat själva.... Det får gärna vara roliga filmer när man åker pulka rakt in i en gran (inte så stor men ändå) som mitt bidrag EDIT:Min film verkade inte fungera som den skulle, men så länge kan ni lägga in fimer i alla fall Redigerad 17 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Måste man ha ett konto för att se filmen? Edit: Stavfel... Redigerad 17 mars, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Måste man ha ett konto för att se filmen? Edit: Stavfel... Nää, det tror jag väl inte ska behävas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nää, det tror jag väl inte ska behävas Det står ju: "Du måste vara inloggad". Sen skickas man tillbaks till framsidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag o 2 kompisar spelade in massa filmer förut... typ som en lite serie.. varje film va väll runt 2-5 min typ.. men tog bort dom önskar att ja aldrig gjorde de.. hade vart för jävla kul o sett dom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) . http://thecopy.mine.nu/sidan/index.php?get=filerFilm edit: håller på med en liten ful skidfilm Redigerad 17 mars, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Gjorde en "film" vid namn The Sword Master för nån vecka sen... Uppskattad på lanen iaf Ungefär som Star Wars Kid om nån sett de filmerna EDIT: Dessvärre ligger filen på 11 megg och jag har bara modem och ingenstans att ladda upp den... Redigerad 17 mars, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Gjorde en "film" vid namn The Sword Master för nån vecka sen... Uppskattad på lanen iaf Ungefär som Star Wars Kid om nån sett de filmerna EDIT: Dessvärre ligger filen på 11 megg och jag har bara modem och ingenstans att ladda upp den... E du lika tjock som Star Wars kid då, jag odlar för fullt att bli lika göte tjock som honom =) ? BTW någon som vet om han ska va med i SW 3 ? Folket skrev ju på att dom vill ha med han där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) E du lika tjock som Star Wars kid då, jag odlar för fullt att bli lika göte tjock som honom =) ? BTW någon som vet om han ska va med i SW 3 ? Folket skrev ju på att dom vill ha med han där Nej, dessväre är jag inte det Men jag råkade slå sönder bla. en säng Fjollade lite lagom med ett svärd jag hittade i mitt rum.... Redigerad 17 mars, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts