kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag klarade 125 levels på vigiliante med hunter och jag undrar finns det någon begränsning på hur många man kan göra? Jag tjänade över 100 miljoner sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
harband Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag klarade 125 levels på vigiliante med hunter och jag undrar finns det någon begränsning på hur många man kan göra? Jag tjänade över 100 miljoner sammanlagt. Var finns Huntern? o kan du lägga in en bild pls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Jag tror inte den bar finns att hämta bara så där..Antingen kan du få guld på allt i flygskolan eller...göra flyguppdragen på LV:s flygplatts ta "heli hell" köra med Huntern från Ls till hangaren i verdant meadows. EDIT:Du hade inte behövt Quota allt.. Redigerad 17 mars, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts