Miike Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 När jag ska kolla på filmer på datorn så går det typ i slow-motion fast judet är helt normalt. Borde jag ha något annat program för att kolla på filmerna eller är det något fel på datorn? Alla filmer är inte såhär, de flesta är normala fast några blir såhär. Vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Tips: Ladda ner Media Player Classic eller ACE Mega Codec Pack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag prövade installera Real player men det går ändå lika segt.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Fixa VLC Media Player, eller som Arman sa Media Player Classic eller ACE Mega Codec Pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hade samma problem förrut, fast på min gamla P2:a. Sketen prestanda va problemet. Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Har en väldigt ny och bra dator fast jag ska pröva era tips. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts