harband Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Kan någon nått tips eller trix så man klarar de lättare:) Det e ju så svårt o hinna me tiden tack på förhand /Haris Redigerad 17 mars, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 *Tänkte bara på det där med bilden* kolla här för att se hur man gör för att ha en bild som signatur . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ja, modda bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
harband Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ok men jag ville faktiskt ha hjälp med dendära saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kan någon nått tips eller trix så man klarar de lättare:) Det e ju så svårt o hinna me tiden tack på förhand /Haris Modda bilarna! Ta en taxi tex. och modda den så den får nitro! Då går det MYCKET snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Använd Huntern på polis uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
harband Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hehehe men brandkårs uppdragen o ambulans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Brand kårs uppdragen ska du göa någonstans där det inte är så många och täta gator och ambulan uppdragen så kan jag bara ge dig tippset att gasa som fan och när snubbarna börjar hoppa in i ambulansen kan du börja gasa rätt så tidigt för ma behöver inte vänta tills dom stänger dörrarna och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Använd Pansarvagnen på polisuppdragen, då blir det aslätt. Den kan man hämta på Area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Pansarvagn som sagt, hur bra, o enkelt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ambulans görs lättast i Där står de nästan bredvid varandra och väntar på dig. Visst, du får köra till städer som ligger bredvid men utan de problem som storstads trafiken ger. Branbild är också lättast i en liten stad där det finns brandbil. Men Taxi fingerar det inte med. Tar du en taxi från LS så kvittar det var du startar uppdragen, det blir inne i LS ändå. Polis uppdragen gjorde mig galen för de var ju nästintill omöjliga eftersom man får en massa poliser eftersig som vill ramma en när man dödar fienderna. Ute på landet är nog bäst där. Men jag använde tricket med att gå in och köpa nåt att äta för att klara uppdragen för att slippa den mentala stryck som det uppdraget ger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ang polisuppdraget så tycker jag det går smidigast att använda sig av Huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ang polisuppdraget så tycker jag det går smidigast att använda sig av Huntern. Hunterna är ju svår. Jag missar alltid, då är det enklare med Rhinon då kan man bara köra in i bilen så går den sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hunterna är ju svår. Jag missar alltid, då är det enklare med Rhinon då kan man bara köra in i bilen så går den sönder Tycker jag personligen inte. Gick galant med Huntern för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Tycker jag personligen inte. Gick galant med Huntern för mig iallafall. Hur gör du när du ska träffa. Jag bara mäpprar och missar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hur gör du när du ska träffa. Jag bara mäpprar och missar. Jag gör som jag gjorde på flygskolan då man ska skjuta sönder några lastbilar bl.a Kommer i rätt så stadig låg fart mot målet, sen skjuter jag missilerna bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag skulle vilja ha tips på Brandbils uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag skulle vilja ha tips på Brandbils uppdragen Är brandbilsuppdragen svåra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag skulle vilja ha tips på Brandbils uppdragen Ett tips, kör ute på landet istället för i stan. Det är mycket enklare ute på landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ang polisuppdraget så tycker jag det går smidigast att använda sig av Huntern. Håller med till 100%!! Det går enklast med huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts