Siana Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nå vad tycker gott folket? Jag tycker Pontén borde ställas emot en tegelvägg och stenas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ett exempel:Varje månad betalar man t.ex. 200kr,då får man ladda ner 10-20gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ett exempel:Varje månad betalar man t.ex. 200kr,då får man ladda ner 10-20gb. Jaha, vem ska man betala till? pontén? tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nå vad tycker gott folket? Jag tycker Pontén borde ställas emot en tegelvägg och stenas W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 .vote: Jag vill fan ladda ner min film! Bort med Pontén! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vote: Jag vill fan ladda ner min film! Bort med Pontén! Fan vad den jävla lagen ska bort, och hans företag kan gärna göra likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vem har röstat på att den borde finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker det borde vara en lag på att inte tanka men dom enda resurserna som polisen borde sätta in är mot folk som gör egna pengar på det genom försäljning. Det ska vara olagligt men jag kommer definitivt inte sluta tanka för det. Guardian, jag. Redigerad 17 mars, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vote: Jag vill fan ladda ner min film! Bort med Pontén! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag tycker det borde vara en lag på att inte tanka men dom enda resurserna som polisen borde sätta in är mot folk som gör egna pengar på det genom försäljning. Det ska vara olagligt men jag kommer definitivt inte sluta tanka för det. Guardian, jag. Varför tycker du att lagen ska finnas om du ändå tänker bryta mot den? Då är det väll skönare och veta att man kan ladda ner utan att oroa sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Tycker för det första att man inte ska lägga ner skattepengar på att jaga vanliga "svenssonspirater". Man skall endast haffa dom jävlarna som tjänar pengar på det. Ska man ändå lägga ner skattepengar kan man väl ge dom direkt till filmbolagen. Det är ju ändå det som händer i slutändan. Tycker inte att skivbolagen förtjänat mer pengar, dom är inte ett dugg hotade, det är bara dom feta direktörerna som är oroliga över att dom går miste om några miljoner att stoppa i fickorna. Men visst, lagen kanske behövs. Men att jaga "svenssonpirater" = Fullständigt idiotiskt och kommer inte leda någonvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag tjänar pengar på det! inte genom att sälja, men genom att slippa köpa! Jag laddar aldrig ner film, bara avsnitt av serier och musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vote: Jag vill fan ladda ner min film! Bort med Pontén! Skiter i vad fan Pontén tycker om att ladda hem film, spel mm. Jag vill fan ladda ner min film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag tjänar pengar på det! inte genom att sälja, men genom att slippa köpa! Jag laddar aldrig ner film, bara avsnitt av serier och musik! Nej du tjänar inte ett korvöre. Du sparar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag vill fan ladda ner min film! Bort med Pontén! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag vill ocså ladda ner min film (och skiva). BORT MED PONTÉN och där med basta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vote: Jag vill fan ladda ner min film! Bort med Pontén! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vöte: Jag vill fan ladda ner min film! Bort med Pontén! Såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Håller med Funnylin! APB är så jäkla ettriga och tror dom kan ta fast vem som helst för vad som helst typ, ta fast jävlarna som tjänar pengar på det istället, som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Håller med Funnylin! APB är så jäkla ettriga och tror dom kan ta fast vem som helst för vad som helst typ, ta fast jävlarna som tjänar pengar på det istället, som sagt... Ja, dom tjänar ju inget på att ta fast nån som delar med sig 1Mb musik.. Om dom absolut ska ta fast folk så kan dom istället ta dom som delar ut typ 150Gb, eller sånna som säljer och tjänar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts