Shady_4_life Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hej,hej!!! jag behöver hjälp på trucking mission 3,4,5,6,7,8!!!! jag vill gärna att ni ritar ut dom bästa vägarna för varje uppdrag!!! eller bra tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ta samma uppdrag tills du klarar det! Det blir olika ställen du ska köra till hela tiden så man kan omöjligen rita upp bästa vägen! Iblan är det närmare än andra gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Stanna inte och se upp för polisbilar. Det är det enda man behöver för att klara de. Det och en jävla massa tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Direkt när du startar ett av uppdragen så tryck på paus och studera kartan, titta efter den bästa och närmaste vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har fasnat på 8:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har fasnat på 8:an Det finns väl inte ens 8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jo, sista är nr 8. Ganska lång och jobbig har jag för mig. Men det är bara att köra på och aldrig stanna, kötta dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jo, sista är nr 8. Ganska lång och jobbig har jag för mig. Men det är bara att köra på och aldrig stanna, kötta dig fram. Hmm, enligt min 100% checklist så finns det från Mission 1 till Mission 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jao, men helt ärligt så finns det 8 missions... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jao, men helt ärligt så finns det 8 missions... Jojo, jag tror dig allt, tyckte bara att det var lite konstigt att det bara fanns 7 uppdrag på 100%checklistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts