JMC Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Be en historielärare förklara detta. Abraham Lincoln blev invald i kongressen 1846. JFK blev invald i kongressen 1946. Abraham Lincoln valdes till president 1860. JFK valdes till president 1960. Namnen Lincoln och Kennedy innehåller båda 7 bokstäver. Båda var mycket intresserade av mänskliga rättigheter. Bägges fruar förlorade sina barn när de bodde i vita huset. Båda presidenterna sköts på en fredag. Båda presidenterna sköts i huvudet. Lincolns sekreterare hette Kennedy. Kennedys sekreterare hette Lincoln. Båda blev skjutna av sydstatare. Bådas efterträdare hette Johnson. Andrew Johnson, som efterträdde Lincoln, föddes 1808. Lyndon Johnson, som efterträdde Kennedy, föddes 1908. John Wilkes Booth,s om sköt Lincoln, föddes 1839. Lee Harvey Oswald, som sköt Kennedy, föddes 1939. Båda mördarna ar kända för sina 3 namn. Bådas namn består totalt av 15 bokstäver. Lincoln sköts på en teater som kallades ”Kennedy”. Kennedy sköts i en bil av fabrikat ”Lincoln”. Booth sprang från en teater, och arresterades på ett lager. Oswald sprang från ett lager, och arresterades på en teater. Booth & Oswald mördades båda innan rättegången. Och nu kommer vi till slutklämmen!!!!!!!! En vecka innan Lincoln sköts var han i Monroe, Maryland. En vecka innan Kennedy sköts var han i Marylin Monroe. Hmmm…….! Skrämmande, men allt är sant ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Konspiration så det står härliga till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Oj helt otroligt att så mycket stämmer på båda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nja... Det där får man väl tro så mycket man vill på... Var har du fått de från? Det var rolig slutklämm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Coolt... Uppgjort? BÅDE LINCOLN OCH KENNEDY LEVER! Eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Coolt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Trevligt, nu kan jag jävlas med engelskaläraren imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hur? Men det var lite roligt att han "var i Marilyn Monroe" (ja jag fatta vad han menade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Mm...har läst det där förut (hänger på lite konsprationssidor). En ganska lång rad sammanträffanden som man kanske inte ska försöka läsa så mycket ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Visade för mamma... (BTW hon tyckte "slutklämmen" var töntig ) Hon sa att hon hette Marilyn Monroe inte Marylin Monroe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Haha coolt! Måste fan fråga min SO lärare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hehe, våran SO Lärare visade oss detta. Det är riktigt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) En vecka innan Kennedy sköts var han i Marylin Monroe. Vad menar du med I? men skulle det betyda att dom inte dödades eller? edit: har läst allt detta innan Redigerad 17 mars, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Vad menar du med I? Han hade samlag med henne. Han knullade henne, han borrade in sin prinskorv i hennes köttbullefabrik... Ähm, ja, du fattar. Redigerad 17 mars, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Vad menar du med I? I som i: Samlag. (Jag är väl medveten om att det inte finns något I i samlag, så håna mig inte...för då hånar jag tillbaka! ) Edit: Den där Crice... men skulle det betyda att dom inte dödades eller? Huh? Redigerad 17 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 I som i: Samlag. (Jag är väl medveten om att det inte finns något I i samlag, så håna mig inte...för då hånar jag tillbaka! ) Eller så kanske dom föddes då, efter som dom va inne i.. *Dåligt skämt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kan du ange källa JMC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ja, de är nog ett skämt de där skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 John Wilkes Booth,s om sköt Lincoln, föddes 1839. John Wilkes Booth föddes 1838. Lincoln sköts på en teater som kallades ”Kennedy”. Lincoln sköts på Ford's Theater. Booth sprang från en teater, och arresterades på ett lager. Nej, Booth sköts ihjäl i ett stall. Oswald sprang från ett lager, och arresterades på en teater. Lee Harvey Oswald arresterades i en biograf. En vecka innan Kennedy sköts var han i Marylin Monroe. Hehe Hmmm…….! Skrämmande Öhm, hurdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 John Wilkes Booth föddes 1838. Lincoln sköts på Ford's Theater. Nej, Booth sköts ihjäl i ett stall. Lee Harvey Oswald arresterades i en biograf. Hehe Öhm, hurdå? Om du var så petig med detaljer och shit så varför anmärkte du inte på stavningen på "Marilyn Monroe" (som det stavas, alltså INTE (INTE!!!!!!!!) "Marylin Monroe")(INTE!). Fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts