Beddish Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 ja hade slitit jätte länge för att få tag på gta3, sen hade ja de ra, så ja instalera de å då gick ja in på iconen dåra så ståg det så hära: Grand Theft Auto 3 requires at least 12mb of available video memory | o ja lacka som fan bara, ja nu undrar ja bara om nån kan hjälpa mig!! Ni kan kontakta mig på msn: Beddish@hotmail.com Eller mirc, inne på quake net, kanalen heter #Henkan , säk bara efter mig där "Beddish" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 ja hade slitit jätte länge för att få tag på gta3, sen hade ja de ra, så ja instalera de å då gick ja in på iconen dåra så ståg det så hära: Grand Theft Auto 3 requires at least 12mb of available video memory | o ja lacka som fan bara, ja nu undrar ja bara om nån kan hjälpa mig!! Ni kan kontakta mig på msn: Beddish@hotmail.com Eller mirc, inne på quake net, kanalen heter #Henkan , säk bara efter mig där "Beddish" Du behöver väl mer hårdisk utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 inte hårddisk! Det kom ett sånt meddelande till mig oxo. Du har väl ett segt grafik kort. Jag har 12 MB i grafik-kortet PS: Egentligen ska det stå "You need 16MB of Video Card" inte "12MB" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 LoL ditt grafikkort har under 12 mb vRAM loool skaffa ett nytt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 det hackade för mig innan mä men jag skaffade tillslut bettre grafik kort...det hackar endå lite ibland...mennu e det inte för grafikkortets skull....lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Mitt hackade förut, men jag lästa i topicen "Hackar gta3? Läs detta!" och vips så gick det minst lika bra som på PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts