Sir.Per Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag får inte heller något mail :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Inte jag heller :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 .funkar eran mail? min funkade bara i några dagar.. nu går det inte att logga in eller nånting.. går inte att regga ett nytt konto heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 .funkar eran mail? min funkade bara i några dagar.. nu går det inte att logga in eller nånting.. går inte att regga ett nytt konto heller.. Nope det funkar inte. Och inte svarar dom på vad som är fel heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nope det funkar inte. Och inte svarar dom på vad som är fel heller... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Dom kanske gjorde en för enkel Regga pryl så att nätet överbelastades... typ Mitt funkar inte heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Arghh, A pirates life for me. edit: jag tror inte att jag kommer att använda den ändå eftersom jag inte orkar fixa om med MSN och sånt Redigerad 20 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Arghh, A pirates life for me. edit: jag tror inte att jag kommer att använda den ändå eftersom jag inte orkar fixa om med MSN och sånt Är det jobbigt & regga adressen på passport, spara kontaktlistan från din gamla adress och lägga in den på den nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Gmail funkar helt för mig. You are currently using 4 MB (0%) of your 2113 MB Ahhh.. Men jag fattar inte hur dom har resurser ha den inboxen, det finns väl inga servrar kan tillhandahålla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Gmail funkar helt för mig. Mmm...men vi snackar väl om @thepiratebay.com? Gmail funkar fint här borta också för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Alltså om man har en @gmail.com adress hur gör man för att kunna chatta med den på msn??....Och nej det funkar inte bara att skriva in den där man skriver in den vanliga hotmail.com adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Alltså om man har en @gmail.com adress hur gör man för att kunna chatta med den på msn??....Och nej det funkar inte bara att skriva in den där man skriver in den vanliga hotmail.com adressen Läs mitt inlägg på sida två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men när jag ska göra det så står det det här: Ange en giltig e-postadress. Adressen måste innehålla @-symbolen och domänen (t ex person@microsoft.com). Den del som står före @-symbolen får innehålla bokstäver, siffror och understreck (_) men inte blanksteg eller andra symboler. Min email adress är jonas.lindberg89@gmail.com och jag fattar inte vad som inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Konstigt... blir bara vitt när jag valt namn där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts