BroDD Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Funkar de o använda dom här på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) RIP Sikorka@thepiratebay.com , Må du vila i frid... Focksatan! Använde ett "å" i mitt lösen så nu går det inte att logga in... Buhähähäh! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Vad ska jag hitta på för namn nu då? Skriver du med @thepirtebay.com när du loggar in? för det måste man även om det står att man bara måste skriva in namnet BroDD: funkar inte alla mailadresser med msn? Redigerad 17 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Skriver du med @thepirtebay.com när du loggar in? för det måste man även om det står att man bara måste skriva in namnet BroDD: funkar inte alla mailadresser med msn? Ja så klart...! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men funkar inte för mig ju... skriver BroDD@piratebay.com o mitt lösen.. men då står de att adressen eller lösenordet e felaktigt.... kanske inte e exakt piratebay.com men ja kopiera de som stog på sidan.. funka ändå inte... bah får väll använda min gamla vanliga då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Du måste skriva @thepiratebay.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Men funkar inte för mig ju... skriver BroDD@piratebay.com o mitt lösen.. Du måste skriva @thepiratebay.com, de går inte med @piratebay.com... Edit: en annan han före.. Redigerad 17 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men funkar inte för mig ju... skriver BroDD@piratebay.com o mitt lösen.. men då står de att adressen eller lösenordet e felaktigt.... kanske inte e exakt piratebay.com men ja kopiera de som stog på sidan.. funka ändå inte... bah får väll använda min gamla vanliga då Du måste regga det som passport konto, kolla runt på msn.se efter passport.. sen skriver du bara det & woila! det är klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Du måste skriva @thepiratebay.com, de går inte med @piratebay.com... Edit: en annan han före.. Ja vet... de ja skrev... trodde bara de va piratebay nu när ja skrev här... fast när ja skulle logga in på msn så hade ja kopierat de riktiga ledström eller va du hette... förklara lite bättre? fattar inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 And now, He back, he have return But with a new nick name, instället för Sikorka@thepiratebay.com har jag bytt till Sikorkaa@thepiratebay.com!!! Med 2 st a:n, Arrrh! Pirates! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Du måste regga det som passport konto, kolla runt på msn.se efter passport.. sen skriver du bara det & woila! det är klart! Du får en glad puss om du direktlänkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Reggar mig som NastySven nu Klart.. NastySven@thepiratebay.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Thx 4 teH kOOl tippZ bUT 1 alr3dy h4ve a GIMEIL AND TELIA!!! .. jag kände för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Thx 4 teH kOOl tippZ bUT 1 alr3dy h4ve a GIMEIL AND TELIA!!! .. jag kände för det Hehe, jag har gmail, hotmail, home.se, hriders.com, thepiratebay.com mail.kalmar.se , sverige.nu lite mailar skadar inte Redigerad 17 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Glömde nämna 3st hotmail och en edu.hudiksvall.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Ho ho. ny MSN! guardian@thepiratebay.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 ledström eller va du hette... förklara lite bättre? fattar inte riktigt Okej, BARA DU INTE KALLAR MIG LEDSTRÖM Jag är ingen kabel Du går in här http://www.passport.net/Consumer/default.a...llrs=11&lc=1053Passport & reggar din mail, Brodd@thepiratebay.com eller va du hette, sen när det är klart kan du logga in med den på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Du får en glad puss om du direktlänkar! Klicka på logga in. Längst ner står det "Skaffa ett passportkonto". Tryck där och fälj instruktionerna. Edit: Går ju fan inte att verifiera den för skitmsn. Redigerad 17 mars, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Okej, BARA DU INTE KALLAR MIG LEDSTRÖM Jag är ingen kabel Du går in här http://www.passport.net/Consumer/default.a...llrs=11&lc=1053Passport & reggar din mail, Brodd@thepiratebay.com eller va du hette, sen när det är klart kan du logga in med den på msn Haha... sorry... orkade inte gå tillbaka o kolla va du hette.. så skrev va ja trodde du hette tack för länken.. ska testa nu EDIT: EXAKT vart ska ja trycka? fattar inte Redigerad 17 mars, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Haha... sorry... orkade inte gå tillbaka o kolla va du hette.. så skrev va ja trodde du hette tack för länken.. ska testa nu EDIT: EXAKT vart ska ja trycka? fattar inte Skaffa ett gratis NET passport konti idag! sen fyller du bara i där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Gjort så nu.. kan logga in... men inte byta namn.. måste verifiera den först... så gjorde som man ska gö för o verifiera dan efter att ja fixade den, men fick aldrig nåt mail, så nu igen testa ja, men får inget mail... varför??? kan ju inte verifiera då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts