KalleR Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Grabbarna bakom ThePirateBay har nu skapat en Webmail med 1 gb utrymme, mycket grymmare än så blir det ej http://static.thepiratebay.org/webmail/ <- regga http://mail.thepiratebay.com/ Redigerad 16 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) *reggad* tack för tipset.. fina grejjer det där äntligen har man en reklamfri mail (med lite hjälp av Adblock/Firefox).. går dessutom att skicka stora filer Redigerad 16 mars, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Fan va bra! Lätt att man reggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Reggad o klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Annars duger gmail? Också 1 gig, fast piratbyrån är iofs lite mer respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Annars duger gmail? Också 1 gig, fast piratbyrån är iofs lite mer respekt. Gmailen känns lite proffsigare... men man vill ju hellre ha @thepiratebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Sådär bigbear@thepiratebay.com <--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Fett. Fett nå jävulskt. 7.2@thepiratebay.com Redigerad 17 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Reggat och klart. xpisc@thepiratebay.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hehe coola terms of service Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Har också reggat mig nu kingfabian90@thepiratebay.com... Det kändes så enkelt på nå sätt å det gillar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Wohoooo! Har nu Mr_Gachnar@thepiratebay.com Sweet... isn't it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hehe coola terms of service Så komiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Mina terms of service: detta är den coolaste mailen som någonsin skapats! Fett med respekt att kunna heta: "piratebay" i namnet! RESPEKT! vinnecool@thepiratebay.com det var så siompelt att regga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Stor bokstav. pico@thepiratebay.com Arr, matey, grrreat day to be a pirate, aye? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Jag kunde heta: Foo@thepiratebay.com för Foo var upptaget på Hotmailen.... Så nu är jag överlycklig Redigerad 17 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 dude@thepiratebay.comFår väl skaffa en jag också då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Jag kunde heta: Foo@thepiratebay.com för Foo var upptaget på Hotmailen.... Så nu är jag överlycklig Hehe, jag reggade fu@thepiratebay.com bara för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det skulle va skoj att regga henrik_ponten@thepiratebay.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 RIP Sikorka@thepiratebay.com , Må du vila i frid... Focksatan! Använde ett "å" i mitt lösen så nu går det inte att logga in... Buhähähäh! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Vad ska jag hitta på för namn nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts