GRIM(back Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 CYBORG av GRIM http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1111007630.jpg är det något som är värt att ladda upp på forumet tro?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Hehehehe Nice!!! Men det är nått blått på hans hals... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 A javet men detär typ en bug elelr nott ska försöka fixa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Tycker inte den passar in i gta... men annars e den snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Inte ett av dom bästa skinnen du gjort, men den var snygg! Fast kläderna var lite suddiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag tycker att de ser ut som e zombie eller alien.. Men de va snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag tycker det ser ut som en terminator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Jag tycker det ser ut som en terminator. Jag tycker det liknar... en zombie med ruttna knogar. Gör en Terminator istället e du sjyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Inte så snygg.. Dock inte dåligt gjord. Men jag gillar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Ser ju inte helt tokig ut iallafall. Liknar ju iof inget speciellt, en blandning av massa olika grejer. Men som sagt, en Terminator skulle inte sitta fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Inte så snygg.. Dock inte dåligt gjord. Men jag gillar den inte. Jo jag vet han blev lite retard men sam e lite svår å skinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jo jag vet han blev lite retard men sam e lite svår å skinna Snälla Grim, skriv så man förstår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) "" Jo, jag vet att han blev lite efterbliven, men "Sam" är lite svår att "Skinna" (göra en skin till). "" Ungefär så skulle nog Grim skriva Snyggt skin BTW Redigerad 24 mars, 2005 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts