lillfoppa Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det mesta i Vice City. Jaa, Vice city's 80-tals musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det roliga med gta 3 är ju att det inte är några riktiga artister utan bara satirer påhittade av nån snubbe som jag ser upp till Annars är det ju klockrent att åka omkring i portland i trean på natten i en risig bil och höra nån av dom där dåliga technolåtarna. Självklart ska det spöregna utanför! Musiken i GTA är en otroligt viktig faktor som inte så många tänker på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jaa, Vice city's 80-tals musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) VC: *I wanna rock-Twisted Sisters *Bark at the moon-Ozzy Osbourne *Video kill to radio star-??? *Japanese boys-Azuka (eller vad hon nu heter) GTA3: *allt på flashback (för 3 år sen ) SA: *Hellraiser-Ozzy Osbourne *Strutter-Kiss *Slow ride-Foghat *Two tickets to paradise-Eddie Money *Welcome to the jungle-Guns'n'Roses *Amos moses-???? *Smokin'-Boston *A horse with no name-America I wanna rock!!(to) Redigerad 9 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag tycker nog att welcome to the jungle (sa) och i wanna rock (vc) är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) (I Just) Died In Your Arms - Cutting Crew. Mycket skönn.. Fernando Martinez.. Jag glömmer aldrig då jag hade gta3 första gången. Det var underbart, och helt otroligt. Jag körde i Portland i en min gamla hederliga Pernial, den gula.. mmhm.. Lyssnade på operan och det spö regnade på gatan.. Redigerad 4 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Radio killed the videostar från Flash FM den är sååå bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 I wanna rock!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Slick Rick - Children's Story is the Shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Sånt går inte att välja. Många låtar är bra bättre och bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) gta3 i'm hot tonigt - vet inte vad dom heter puch it to the limit - vet inte vad dom heter she's on fire - vet inte vad dom heter I'm hot tonight - Arthur Barrow Push it to the limit - Paul Engemann She's on fire - Pete Bellotte Flashback är klart min favoritstation... Redigerad 19 juni, 2005 av divra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 "She's on fire" som var med i GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nästan alla låtar som gick på Flashback FM i GTA III. "Push it to the limit, LIMIIIIIIT!" Härliga tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ozzy Osbourne - Hellraiser Slayer - Reign in blood (?) Danzig - Mother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Too Young To Fall In Love Welcome to the Jungle 2 minutes to midnight Turn Up The Radio Come On Feel The Noise I wanna rock Strutter Killing in the name of Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts