PluOntS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Det är väldigt många som är bra men om jag ska välja en blir det nog "Out of touch" med Hall and Oates, Emotion, Vice City Redigerad 16 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det är väldigt många som är bra men om jag ska välja en blir det nog "Out of touch" med Hall and Oates, Emotion, Vice City Ahh e det där den ligger,på emotion,den e jävligt skön. Men jag gillar nog bäst "Hellracer" med Ozzy Osbourne,Vrock,Vice city,"Tears For Fears" med Pale Shelter,Wave 103,Vice city eller "Bille Jean med Michael Jackson,Flash FM,Vice city Hehe många att välja på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Alla låtar på lips 106 i GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Ojojoj vad svårt. Men jag gör det enkelt Vice City Wildstyle: Run DMC - Rock Box Flash FM: Electric Light Orchestra - Four Little Diamonds (Tro det eller ej) Fever 105: Evelyn 'Champagne' King - Shame V-Rock: Mötley Crüe - Too Young To Fall In Love Espantoso: Tres Apenas Com Eso - Yo Te Mire Emotion: Reo Speedwagon - Keep On Loving You Wave 103: Corey Hart - Sunglasses At Night San Andreas Playback: Big Daddy Kane - Warm It Up Kane Radio Los Santos: Compton's Most Wanted - Hood Took Me Under Bounce: Kool And The Gang - Hollywood Swingin' K Rose: Asleep At The Wheel - The Letter That Johnny Walker Read K DST: Lynyrd Skynyrd - Free Bird SF UR: A Guy Called Gerald - Voodoo Ray K-Jah West: The Maytals - Pressure Drops CSR: Ed Vogue - My Lovin' (Never Gonna Get It) Radio X: Faith No More - Midlife Crisis MasterSounds: The Chakachas - Jungle Fever Alla låtar, alla kanaler. Sen älskar jag K-Jah på GTA lll Redigerad 31 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Rod Stewart- Young Turks, KDST, San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Lätt Quiet Riot-Noice,V-Rock i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hmm, svårt, får nog också säga out of touch och Young Turks Bästa radiokanalen är helt klart Emotion, 2:a kommer K-Dust & 3:a kommer Flashback i 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det är väldigt många som är bra men om jag ska välja en blir det nog "Out of touch" med Hall and Oates, Emotion, Vice City Näme Out of Touch är på Flash fm??? eller?? Aja, jag tycker om en låt på Espantoso som går ungefär såhär: La-lalla-laaa-laa-la, la-lalla-lalalla, la-lalla-laaa-laa-la, la-lalla-lalalla. Derimasee, mumumumiieee... Lite senare: Zeke-eeh zajl España cabara mui-mua, zeke-eeh zajl España cabaraa. Nån som känner den låten??? Isåfall, vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Reo Speedwagon - Keep On Loving You, lätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag tycker att "push it to the limit" är bäst i gta 3 och i vice city så är "2 minutes to midnight" och i san andreas alla k-rose låtar och "Welcome to the Jungle" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 San Andreas (hitilts): Two Tickets To Paradise. Så kul att lyssna på den i ett flygplan sen störta rakt ner på vägen Vice City som jag har. Hmm. Om inte den låten jag hatar mäst skulle vara med skulle det inte vara kul. Alla måste finnas. Samma med san andreas. Blandningen gör det roligt I'm Hot Tonight på gta III Och kanske B-J Michael Jacksson på VC. Eller Elo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Autograph - Turn Up The Radio är från VC är den skönaste låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillfoppa Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hela flashback på trean va ju as bra! Sen var det typ bara nästan bra låtar med på vice city!, bästa va nog gold på wave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Bästa låten är definitivt War - Lowrider, som spelas på Master sounds i San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Bästa låten är definitivt War - Lowrider, som spelas på Master sounds i San Andreas Lowrider , Express Yourself och Young Turks är låtar man aldrig tröttnar på i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Svårt att välja, men dom bästa radiokanalerna är helt klart V-rock, Radio X och K-DST. K-Rose är också skön, tex "We love a rainy nigth" eller "All my exes live in texas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ozzy Osbourne - Hellracer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Tycker att att Billie Jean, express yourself med N.W.A och 2 pac med i don't give a fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) I vice city är nästan alla låtar bra . dom 3 bästa just nu: gta3 i'm hot tonigt - vet inte vad dom heter puch it to the limit - vet inte vad dom heter she's on fire - vet inte vad dom heter vice city v-rock Quite Riot - Come On Feel The Noise *vet inte* Hall & Oates - Out Of Touch Emotion 98.3 Reo Speedwagon - Keep On Loving You san andreas radio los santos Dr Dre - Nuthin' But A G Thang Dr Dre - F**k Wit Dre Day 2pac - I don't give a f**k lyssnade väldigt mycket på k-dst men tröttnade så nu har man gått över till radio los santos. edit: Hall & Oates - Out Of Touch spelas på flash FM Redigerad 19 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det mesta i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts