Elander Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När jag lirade CSS så frågade jag en kille om han glodde på Lost så sa han en sak som jag inte vet om der är sant men han sa att dom åkte iväg i en båt!Har enns alla avsnitten gått på Amerikansk tv eller vart ni har sätt det? Fan vad jag är arg tänk att det finns sådana CP barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Det var jo synd.... du får hoppas på att det inte är sant.. kollar sjäkv inte på det... krockar med O.C jo :=) Redigerad 16 mars, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Låter som ett rätt trist slut på en serie som lost! Troligtvis fejk, men man vet aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Njae, det är ju flera sesonger så, knappast i slutet av den här sesongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag har odlat lite buskar och jag har inte sett att dom åkt iväg med båt... Och jag har typ sett alla som har visats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det är inget som har hänt i dom avsnitten som hittils visats i USA iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag tror han ljuger. Det enda sanna ryktet är det jag själv sett med mina egna ögon, när Mr. Locke dödas av ett vildssvin i 23:e avsnittet. Sry Funny.. Skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts