Space Hunter2001 Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 jag satt och spelade vc för nån dag sänn och var på väg att hämta halla hp eftersom jag precis had fått guiden så jag åkte och hämta en maverick och åkte långt ner till havs då såg jag nått blått under ett par stenar och så hörde jag att det ringde jag kunde komma så nära men jag tror det var en gömd telefon har ni också sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Skulle du kunna precisiera dig lite mer? Var ringde det? vad såg du? På vilken ö och i vilken stadsdel ringde det? Besvara dessa frågor tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 jag satt och spelade vc för nån dag sänn och var på väg att hämta halla hp eftersom jag precis had fått guiden så jag åkte och hämta en maverick och åkte långt ner till havs då såg jag nått blått under ett par stenar och så hörde jag att det ringde jag kunde komma så nära men jag tror det var en gömd telefon har ni också sett den Har du hört talas om punkter? (.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 jag satt och spelade vc för nån dag sänn och var på väg att hämta halla hp eftersom jag precis had fått guiden så jag åkte och hämta en maverick och åkte långt ner till havs då såg jag nått blått under ett par stenar och så hörde jag att det ringde jag kunde komma så nära men jag tror det var en gömd telefon har ni också sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 HAHAHA Sluta spamma och hjälp eller åminstone skriv en seriöst post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts