Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Det tom. står under filmens gång i grön text att han använde gamshark koden för oändlig höjd... daaa, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 På gamefaqs.com stod det att man under uppdraget "Saint Mark's Bistro" kan använda megajumpfusket för att hoppa över nån mur på bakgården och ut i LC (alltså ett sätt att vandra omkring i LC om man inte har gameshark eller vad det hette). ja försökte men föll genom marken och ner i Los Santos. men vem vet, man kanske klarar sig om man håller sig på de massiva markområdena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Så hur slår du in en massa 1:or och 0:or på ditt ps2 då?! Du vet...man kan andvända Codebreaker och Action Replay 2 också det var nog det han menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Du vet...man kan andvända Codebreaker och Action Replay 2 också det var nog det han menade... Exakt. Kan den funka utan limited hight cheat? nån som provat.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kan den funka utan limited hight cheat? nån som provat.? Tror inte det, har iof inte provat själv men man ska ju riktigt högt så då behövs nog Limited Hight cheat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Sant...men borde man inte kunna flyga omkring i ingenting då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Sant...men borde man inte kunna flyga omkring i ingenting då? Det kan man! Jag gjorde det igår! Flög omkring i mörker och plötsligt kommer man till en spade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Okej det verkara ju soft.. Ska pröva i morrn eller nått... Offtopic en massor men...Har ni Mgs 3? Om ni inte har det...KÖP DET! Grymmaste spelet genom tiderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Okej det verkara ju soft.. Ska pröva i morrn eller nått... Offtopic en massor men...Har ni Mgs 3? Om ni inte har det...KÖP DET! Grymmaste spelet genom tiderna! *Offtopic, ursäkta! Mgs3??? Finns det till PS2?! Jag vill börja använda online spel!? Vet nån nåt roligt online spel till PS2!? Mgs3 Är det ett sånt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 *Offtopic, ursäkta! Mgs3??? Finns det till PS2?! Jag vill börja använda online spel!? Vet nån nåt roligt online spel till PS2!? Mgs3 Är det ett sånt!? Mgs 3=Metal Gear solid 3-snake eather roliga online spel till ps2....mgs3 är inte ett så bra exempel på det men annrs har du ju spel som typ Killzone annrs vet jag inte så många fler..Som jag tror e bra men x-box live finns det ju spel som Halo..Det är grymmt kul. Annars finns det ju många fotbolls-spel men de e inte så jäkla kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts