Jump to content

Aså finns.

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jasså går det att köpa spel i chark disken numera på ica eller? :o

"Jag vill ha två hg hamburgerkött.... jo och även ett hg vice city" ^_^

Eftersom du uppenbarligen inte förstår ska jag förtydliga mig! ^_^

Game(s)chark tror inte att det stavs med ett "s" men för säkerhets skull...

är inte ett spel, det är en grej som gör att du kan fuska ordentligt!

Det finns olika variationer på game(s)chark´s, olika namn och till olika spel! Vissa har flera spel på samma.

Det går att köpa i en tv-spels butik ja, men kanske oxå i en ica butik som du säger! Jag kan tänka mig att man kan göra det i en bonnhåla! De brukar slå samman olika butiker där för att underlätta. Fråga i din lantbruks handel....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vill minnas att det var en sådan typ av bugg, finns väl någon film där någon kommer dit genom en bugg?

Jag har också sett en film på det.

Man gjorde typ Jetpack koden inne i Los Santos gymmet, Sen åkte man upp en bit i taket.

Efter det kunde man åka till Liberty City uppe i luften. Liberty City låg typ uppe i luften över tennisbanorna i Richman typ.

Edit: mycket typ, men det är bara för att ni ska veta att jag inte är helt säker

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg oxå den filmen men jag har för mig att han fuskade sig dit! Han hade väl en såndär game(s)chark grej så chappa han till LC o flögrunt där med sin jetpack!

Ni blandar nog ihop det med buggen man flög under LS med jetpacken!  -_-

Nej det gör jag inte, jag har sett en film där någon gör en Jetpack kod och flyger upp i taket.

Edit: han hette visst Edison Carter

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg oxå den filmen men jag har för mig att han fuskade sig dit! Han hade väl en såndär game(s)chark grej så chappa han till LC o flögrunt där med sin jetpack!

Ni blandar nog ihop det med buggen man flög under LS med jetpacken! -_-

Vi blandar inte ihop någonting. Båda har vi sett samma film där han tar sig till LC via buggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor