sonik Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Man kan ta sig dit genom att använda en gamechark har jag för mig! Jasså går det att köpa spel i chark disken numera på ica eller? "Jag vill ha två hg hamburgerkött.... jo och även ett hg vice city" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Man slår bara in koden så man hoppar jätte högt.... funka för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jasså går det att köpa spel i chark disken numera på ica eller? "Jag vill ha två hg hamburgerkött.... jo och även ett hg vice city" Eftersom du uppenbarligen inte förstår ska jag förtydliga mig! Game(s)chark tror inte att det stavs med ett "s" men för säkerhets skull... är inte ett spel, det är en grej som gör att du kan fuska ordentligt! Det finns olika variationer på game(s)chark´s, olika namn och till olika spel! Vissa har flera spel på samma. Det går att köpa i en tv-spels butik ja, men kanske oxå i en ica butik som du säger! Jag kan tänka mig att man kan göra det i en bonnhåla! De brukar slå samman olika butiker där för att underlätta. Fråga i din lantbruks handel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Man kan komma dit när man vill.Du behöver endast en jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Man kan komma dit när man vill.Du behöver endast en jetpack. Hur tar man sig till liberty city med hjälp av en jetpack!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men kunde man inte ta sig till LC med hjälp av en sorts bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men kunde man inte ta sig till LC med hjälp av en sorts bugg? Eller hur typ någon "Gym-bugg" eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Eller hur typ någon "Gym-bugg" eller nåt Jo jag vill minnas att det var en sådan typ av bugg, finns väl någon film där någon kommer dit genom en bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Jo jag vill minnas att det var en sådan typ av bugg, finns väl någon film där någon kommer dit genom en bugg? Jag har också sett en film på det. Man gjorde typ Jetpack koden inne i Los Santos gymmet, Sen åkte man upp en bit i taket. Efter det kunde man åka till Liberty City uppe i luften. Liberty City låg typ uppe i luften över tennisbanorna i Richman typ. Edit: mycket typ, men det är bara för att ni ska veta att jag inte är helt säker Redigerad 17 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag såg oxå den filmen men jag har för mig att han fuskade sig dit! Han hade väl en såndär game(s)chark grej så chappa han till LC o flögrunt där med sin jetpack! Ni blandar nog ihop det med buggen man flög under LS med jetpacken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Japp de finns en film av edison carter.Man behöver bara en jetpack inne i ganton gym. EDIT:man behöver unlimited height cheat och Spawn jetpack också.. http://www.maxbot.com/gta/ Redigerad 17 mars, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Jag såg oxå den filmen men jag har för mig att han fuskade sig dit! Han hade väl en såndär game(s)chark grej så chappa han till LC o flögrunt där med sin jetpack! Ni blandar nog ihop det med buggen man flög under LS med jetpacken! Nej det gör jag inte, jag har sett en film där någon gör en Jetpack kod och flyger upp i taket. Edit: han hette visst Edison Carter Redigerad 17 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 EDIT:man behöver !!!!unlimited height cheat!!!! och Spawn jetpack också.. En kod grej som innehåller koder med bokstäver och siffror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag såg oxå den filmen men jag har för mig att han fuskade sig dit! Han hade väl en såndär game(s)chark grej så chappa han till LC o flögrunt där med sin jetpack! Ni blandar nog ihop det med buggen man flög under LS med jetpacken! Vi blandar inte ihop någonting. Båda har vi sett samma film där han tar sig till LC via buggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Okej jag ska inte säga för mycket för jag är inte HELT säker. Ni kanske har rätt, men ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vi blandar inte ihop någonting. Båda har vi sett samma film där han tar sig till LC via buggen. Här e filmen iaf http://www.maxbot.com/gta/#libertycity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 DÅ HAR JAG RÄTT!!!!! use the following code for GameShark/CodeBreaker/AR2: Jetpack Unlimited Height (use L2 and R2 to move around) 1024E2E4 00003BD2 Man måste ha gameshark för att kunna åka oändligt högt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Då var det inte den filmen jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 DÅ HAR JAG RÄTT!!!!! use the following code for GameShark/CodeBreaker/AR2: Jetpack Unlimited Height (use L2 and R2 to move around) 1024E2E4 00003BD2 Man måste ha gameshark för att kunna åka oändligt högt! Måste inte använda gameshark för den koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Måste inte använda gameshark för den koden Så hur slår du in en massa 1:or och 0:or på ditt ps2 då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts