mercedes_the_king Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Aså finns liberty city ?? i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 På sätt och vis kan man säga men först måste jag fråga hur långt har du kommit på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Kan vara spoiler: Ja du får komma dit genom ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ja, men bara maffia området längst upp på portland, man åker dit på ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Aså jag å min bror har gjort det men jag vet inte riktigt om det finns. Alla säger typ att det finns men jag skulle vilja ha bilder därifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Du har gjort uppdraget men du vet inte om stället finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ja.. aså nån som brukar vara där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Man får bara se en kort sekvens utanför Marcos Bistro när en taxi kör förbi, sen gör man uppdraget inne i Marcos bistro. Roligare än så är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Man får bara se en kort sekvens utanför Marcos Bistro när en taxi kör förbi, sen gör man uppdraget inne i Marcos bistro. Roligare än så är det inte Han hade ju redan gjort uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Aså kan man va där efter uppdraget?? skicka bilder då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Han hade ju redan gjort uppdraget Hehe, okej, hängde inte med riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Okii...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Aså kan man va där efter uppdraget?? skicka bilder då Har för mig att det ska gå genom någon sorts bugg. Men fråga mig inte hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Man kan ta sig dit genom att använda en gamechark har jag för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Okii och hur ser en sån ut då?? brukar inte flyga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det är en cd skiva tror jag! Den går iallafall att köpa hos din tv-spels handlare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Okii och hur ser en sån ut då?? brukar inte flyga!! hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När man klarat sig genom bistron så kommer man ju ut på en bakgård, om man skriver in jetpackkoden då kanske man kan flyga iväg och ses sig omkring lite? är så arg på mig själv för att jag aldrig testade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När man klarat sig genom bistron så kommer man ju ut på en bakgård, om man skriver in jetpackkoden då kanske man kan flyga iväg och ses sig omkring lite? är så arg på mig själv för att jag aldrig testade det Varför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 LC är väldigt långt långt upp i San Andreas. Jetpacken kan inte flyga så högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts