mikkha Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Gör de nå om man har dödat alla tjejer som man får i spelet? Redigerad 16 mars, 2005 av mikkha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Gör de nå om man har dödat alla tjejer som man får i spelet? Du kanske inte får några roliga grejor av dom. Men aanars gör det ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Det kvittar när det gäller 100% iallafall. Men som sagt så missar du ju en del suits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hur får man tjejen vid blueberry (hon står och skjuter)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Man ska vara ganska smal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikkha Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Men jag har hört att om dom är död så är de bara gå till dom igen så fixar de sig:P Nån som hört de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikkha Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vad får man av alla tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kläder, nycklar till deras bilar. Står exakt vad du får av vem i den klistrade tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hur får man tjejen vid blueberry (hon står och skjuter)?Hon vill att man ska vara smal och ha lite muskler. Men jag har hört att om dom är död så är de bara gå till dom igen så fixar de sig:P Nån som hört de? Det funkar inte. Jag råkade döda Barbara en gång, efter det fanns hon inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det funkar inte. Jag råkade döda Barbara en gång, efter det fanns hon inte längre. Givetvis fanns hon inte längre... Du dödade ju henne Azore! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Givetvis fanns hon inte längre... Du dödade ju henne Azore! :'( :'( :'( Glöm inte att läsa Quote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikkha Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Azore hur får man den där bilen du har på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Azore hur får man den där bilen du har på bilden? AAh, den frågan har jag ställt till Azore många gånger! bilen måste du vinna genom att ta 100% guld på bilskolan... Eller ringa Azore och be honom skicka sitt minnes kort till dig så du kan kopiera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 HAHA, ja den frågan är INTE ovanlig för mig Precis som vice24 sa så blir den tillgänglig vid alla guld på bilskolan. Och ang att låna minneskortet så funkar ju inte det spelar alldeles för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackis Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Dödar man Katie så om man har henne som flickvän så har man inte kvar så att vapnerna inte försvinner när man blir wasted. Redigerad 18 mars, 2005 av mackis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jo det är ju lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Dödar man Katie så om man har henne som flickvän så har man inte kvar så att vapnerna inte försvinner när man blir wasted. Jag förstod inte riktigt, får man har kvar vapnen efter sjukhusesbesöket när man dödat henne. Eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag förstod inte riktigt, får man har kvar vapnen efter sjukhusesbesöket när man dödat henne. Eller inte? Det är när man har henne som flickvän som man har kvar vapnen efter sjukhusbesök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Det är när man har henne som flickvän som man har kvar vapnen efter sjukhusbesök. Jag vet det. Men om man har dödat henne, kan man ha kvar vapnen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag vet det. Men om man har dödat henne, kan man ha kvar vapnen då? Jag har vapen kvar efter sjukhuset utan att ens haft henne som flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts