Frenzy Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vad sa Pontén för skojigt då? Green Day. Ojojoj, vart är dagens samhälle på väg Vadå ? Min bror lyssnade på green day när jag var ca 5-6 år. Så jag är ingen jävla mainstreamer som går runt och lyssnar på boulevard of broken dream eller hur det stavas hela tiden..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har beställt en t-shirt, YAHOO Marinblå med ett skepp på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vad är fel på Green Day? En del låtar är mainstream, men bara dom dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vad är fel på Green Day? En del låtar är mainstream, men bara dom dåliga. Håller med till 100%! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Beställde en t-shirt för två dagar sen, en svart med skeppet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har nu fått en piratbyrån tröja som är grön med svart text. Asatuff ' Om ni undrar vilken storlek ni ska ha så kan jag säga att jag tog Large och den passar mig perfekt. Är 175 cm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 # Nya produkter! Nya produkter är på gång. Bland det som vi håller på och dealar kring finns muggar, nyckelband, kepsar, pins, klistermärken och fler motiv till tröjor. Woohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Buhu 10 arbetsdagar har gått och jag har fortfarande inte fått min tröja :'( ska maila dom imorgon om jag inte fått den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts