Frenzy Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Woho ! Beställde precis en långarmad tröja från Piratbyran.org ! Är det någon annan som beställt därifrån ? Och sen tycker jag folk som är för piratkopiering ska köpa en tröja där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag ska! Ska bara bestämma mig om jag ska ha kassetbands eller båttrycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag ska! Ska bara bestämma mig om jag ska ha kassetbands eller båttrycket Det med kassetbandet tog jag ! snyggast , enligt mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag beställde därifrån och en svart hood-tröja med skeppet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Meh, så e de hood tröjor med blixt lås, Bläh jag vill ju ha en me stor magficka och ett rejält kasset/döskalle mitt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Man kan ju alltid hoppas att det kommer kepsar, bildekaler m.m snart... Btw: Jag har inte beställt något, men jag kommer förmodligen göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag ska beställa en vit t-shirt med kasett-dödskalle-grejen på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag tror nog att jag också ska köpa en, för att visa mitt stöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Har inte beställt något där, men det är inte omöjligt att jag gör det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Undrar bara vilken storlek ska man ha? Jag är smal, typ 167-169 cm lång ungefär gillar inte stora och säckiga tröjor... Är Medium lagom då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Undrar bara vilken storlek ska man ha? Jag är smal, typ 167-169 cm lång ungefär gillar inte stora och säckiga tröjor... Är Medium lagom då ? Medium ska sitta fint! Jag ska itne köpa i nuvaranda läge för jag ska först köpa en PCgamer tröja men sen kanske jag får ihop lite pengar till en vit Piratebay tröja Redigerad 16 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Beställt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Beställt ! Bra Vad beställde du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Sådär, nu får man vänta ett par dagar sen så kommer det en T-shirt och en huvtröja på posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Sådär, nu får man vänta ett par dagar sen så kommer det en T-shirt och en huvtröja på posten! Åhh Funny slår på stort ! Bra att nu beställer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kanske ska beställa och åka till pontén och knacka på BTW, vi på skolan ringde till pontén på ett oregistrerat telefonkort idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Kanske ska beställa och åka till pontén och knacka på BTW, vi på skolan ringde till pontén på ett oregistrerat telefonkort idag Vad snackade ni om då? Eller låt mig gissa, han svarade inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 @ Frenzy - Beställde en svart hood med skeppet på Vill ha den nuuu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 @ Frenzy - Beställde en svart hood med skeppet på Vill ha den nuuu! Jao ! bra Jag ska inte hämta ut min förren nästa månad (tror) jag för jag ska nog hämta ut min Green day tröja flrst och har inte råd till båda på samma månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vad sa Pontén för skojigt då? Green Day. Ojojoj, vart är dagens samhälle på väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts