Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Gjorde nyss World War Aces i Las Venturas. Jag körde hela och fick 10 000 för det. Hur vet man om man klarat det, hittade inget tecken på att det är avklarat som i de andra racen där det står att man blivit 1:a Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Gjorde nyss World War Aces i Las Venturas. Jag körde hela och fick 10 000 för det. Hur vet man om man klarat det, hittade inget tecken på att det är avklarat som i de andra racen där det står att man blivit 1:a Om det var det sista loppet du körde kanske du fick pengar för att du klarat flygplans racern Edit: man fick en miljon kom jag precis på Redigerad 16 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Okej, har kört två race hittills. Men om man kört ett race och sedan fått 10 000, har man klarat det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Okej, har kört två race hittills. Men om man kört ett race och sedan fått 10 000, har man klarat det då? Man får 10 000 för varje klarat race. Kom jag på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Behöver man ha tidspress på sig eller kan man ta det lugnt igenom racen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Behöver man ha tidspress på sig eller kan man ta det lugnt igenom racen? Det är bara att ta det lugnt, man har ingen tidspress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts