AE_Dave Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vänta på att f.e.a.r. ska komma ut framåt sommaren sen köper du det. Även om det bara är DM på multiplayer så blir det roligt med den lilla slowmotionprylen de lagt in på slowmodm. Och det ser inte ut att vara något fel på spdelen heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nej, jag skaffa mitt via FireFox... Det är skitkul ! Har en Soldier i lvl 25 *host host* skryter med att min är Soldier lvl 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 *host host* skryter med att min är Soldier lvl 35 Mitt fungerade inte.. :'( Finns det inte nå't Rollspel som hyvsad bra graik som det går att köra på nätet och ladda hem lagligt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Mitt fungerade inte.. :'( Finns det inte nå't Rollspel som hyvsad bra graik som det går att köra på nätet och ladda hem lagligt..? Vadå?? det där rose saken ?? Det är ju bara att trycka på download och sedan download game eller vad det står och sen om du vill tanka zip filen eller exe filen direkt... Vad är det som inte funkar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 När jag startade det så laddade det i 3 min, den stog det att Rose online har stött på ett problem och måste avslutas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 När jag startade det så laddade det i 3 min, den stog det att Rose online har stött på ett problem och måste avslutas... starta filen igen så fortsätter den laddas , blev så för mig med när jag installerade spelet för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 starta filen igen så fortsätter den laddas , blev så för mig med när jag installerade spelet för första gången. To late,Avinstalerade det... tycker ni att jag ska ladda hem det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 To late,Avinstalerade det... tycker ni att jag ska ladda hem det igen? beror på, kolla lite screenshots, om du gillar den gulliga stilen på spelet, tycker jag du ska du ladda ner det igen genast, sen i framtiden kanske vi kan skapa en svensk klan/guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Är det bättre än tibia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Är det bättre än tibia? Rose är 1000 ggr bättre än tibia!! Samurize: Jag kan joina guildet (Om du menar till Rose) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Ångående rose så kommer jag så långt att jag ska välja server men det finns bara en som heter casio och ingen channel på den funkar. Vet någon vad felet är? Strunta i det förresten. Fick hjälp om det på deras support. Redigerad 18 mars, 2005 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hur lång tid tog det att ladda ner för er..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hur lång tid tog det att ladda ner för er..? Ca 20 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har också en Account nu.. Sikorka heter den om vi vill veta... Kan inte vi på gtasajten spela nån gång, tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts