Jump to content

Multiplayerspel gratis

Geten123
 Share

Recommended Posts

Jo det är så här att jag fick mitt Glocalnet 8.0 mbit idag. Mitt förra funka inge bra i multiplayerspel (mitt förra va 0.5 mbit). Så nu tänkte jag att jag vill småstarta. Nu pratar jag om spel man kan ladda hem som är gratis. Inget Tibia eller Runescape för det hatar jag. Så har ni nåt bra tips?

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till femtonde januari 2006 för att vara mer precis :huh: . Laddar ner det därifrån nu... 35kb/s B) . (detta är inte olagligt va? inte när det är från deras sida).

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

HAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......................

-_-

Nej, det är inte olagligt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom bästa MP- spelen köps för pengar. Och det är värt det! B)

Själv rekonmenderar jag Battlefield 1942. Finns många bra moddar till det också! :huh: Om du vill kan du köpa Battlefield Vietnam också. Men det har tyvärr en tendens att lagga förjävligt, även på bättre datorer! -_- Fast för en del funkar det fläckfritt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom bästa MP- spelen köps för pengar. Och det är värt det! B)

Själv rekonmenderar jag Battlefield 1942. Finns många bra moddar till det också! :huh: Om du vill kan du köpa Battlefield Vietnam också. Men det har tyvärr en tendens att lagga förjävligt, även på bättre datorer! -_- Fast för en del funkar det fläckfritt. ;)

Problemet då är att jag har båda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor