Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jo det är så här att jag fick mitt Glocalnet 8.0 mbit idag. Mitt förra funka inge bra i multiplayerspel (mitt förra va 0.5 mbit). Så nu tänkte jag att jag vill småstarta. Nu pratar jag om spel man kan ladda hem som är gratis. Inget Tibia eller Runescape för det hatar jag. Så har ni nåt bra tips? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ja, det mesta finns ju att ladda ner, men de beror på hur laglig man vill va har du HL2 isf finns ju CS:S och HL2:DM som är rätt roliga, annars vet ja inte så många som e gratis (Förutom Tibia, Runescape, Priston Tale o alla dom där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Problemet är att jag inte vill vara olaglig. Har hittat en favvo, HoverRace! Nån som spelar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Problemet är att jag inte vill vara olaglig. Har hittat en favvo, HoverRace! Nån som spelar det? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Return to castle Wolfenstein - Enemy Territory och America's Army finns att ladda hem på deras hemsida... kul EDIT: Blockland!! Redigerad 16 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Blockland , det ska jag kolla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Vad är det? Dubbelpost, sorry. http://www.hoverrace.com/ Ett racingspel med konstiga fordon. Askul! Redigerad 16 mars, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 R.o.s.e Online http://www.roseon.com/ gratis MMORPG med bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 R.o.s.e Online http://www.roseon.com/ gratis MMORPG med bra grafik Vad gör man på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Kan väl säga såhär att man här även kan tipsa andra om MMORPG och sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Vad gör man på det då? Ett tips: Gå in på sidan och tittar vad det är istället för att fråga.. http://www.mmorpg.com/ao_sl_trial.cfm Anarchy Online.. Kostar vanligtvis men du kan spela en 14 dagars gratis trial. Redigerad 16 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Gå ist ut på www.anarchy-online.com å ladda ner orginalversionen därifrån.... regga även där så har du gratis fram till 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Till femtonde januari 2006 för att vara mer precis . Laddar ner det därifrån nu... 35kb/s . (detta är inte olagligt va? inte när det är från deras sida). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (detta är inte olagligt va? inte när det är från deras sida). Brukar inte vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 R.o.s.e Online http://www.roseon.com/ gratis MMORPG med bra grafik Måste man ha Internet Explorer för att köra det..? Jag har nämlingen FireFox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Till femtonde januari 2006 för att vara mer precis . Laddar ner det därifrån nu... 35kb/s . (detta är inte olagligt va? inte när det är från deras sida). HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA HAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...................... Nej, det är inte olagligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Dom bästa MP- spelen köps för pengar. Och det är värt det! Själv rekonmenderar jag Battlefield 1942. Finns många bra moddar till det också! Om du vill kan du köpa Battlefield Vietnam också. Men det har tyvärr en tendens att lagga förjävligt, även på bättre datorer! Fast för en del funkar det fläckfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Måste man ha Internet Explorer för att köra det..? Jag har nämlingen FireFox... Nej, jag skaffa mitt via FireFox... Det är skitkul ! Har en Soldier i lvl 25 Redigerad 17 mars, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 (redigerad) Nej, jag skaffa mitt via FireFox... Det är skitkul ! Har en Soldier i lvl 25 Tankar nu. Får lá se om det är någe' bra. *edit* Såg ju gulligt värre ut också lol. Redigerad 17 mars, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Dom bästa MP- spelen köps för pengar. Och det är värt det! Själv rekonmenderar jag Battlefield 1942. Finns många bra moddar till det också! Om du vill kan du köpa Battlefield Vietnam också. Men det har tyvärr en tendens att lagga förjävligt, även på bättre datorer! Fast för en del funkar det fläckfritt. Problemet då är att jag har båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts