notorius Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag var hos en kompis som hade en film på datorn som hette Cops. Det var ett program om poliser över hela USA som fångade brottslingar. MEn jag är inte säker på att den är äkta för att alla misstänkta brottslningar blev filmade utan censur, även folk som stod vid sidan om Om ni inte fattar vad jag menar så är det en röst i början som säger : "Due to the graphic nature of this program, viewer discretion is advised" och i slutet... "Cops is filmed on location with the man and women of lawenforcement, all suspect are innocent until Rubrt Grilby (vet ej om det är rätt) in accord to law" Vet inte om allt är rätt för detta är bara en röst som snackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Cops är en realityserie som sänts i USA sen 1989. Det torde vara helt verkligt. Men om dte är så att ansiktena inte censureras kan det vara så att en del inslag är rekonstruktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Cops är en realityserie som sänts i USA sen 1989. Det torde vara helt verkligt. Men om dte är så att ansiktena inte censureras kan det vara så att en del inslag är rekonstruktioner. Är det inte det som sänds som "Worlds wildest police videos" på ztv 19:00 - 20:00 dagligen? isf e det helt äkta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Är det inte det som sänds som "Worlds wildest police videos" på ztv 19:00 - 20:00 dagligen? isf e det helt äkta Nej Cops och WWPV är inte samma sak. WWPV sändes i USA 1998 - 2002. Cops har sänts sen 1989 - pågår fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Den äger så j*vla hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 all suspect are innocent until Rubrt Grilby (vet ej om det är rätt) in accord to law .lol innocent until proven guilty in a court of law.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Nej Cops och WWPV är inte samma sak. WWPV sändes i USA 1998 - 2002. Cops har sänts sen 1989 - pågår fortfarande. På tvZ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 På tvZ...? På tvZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ztv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ztv då? Vad är det med ZTV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Vad är det med ZTV? Jaha... hmm... Går det nå't polis program på Ztv..? Tror att jag har sett det nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Worlds wildest police videos går på ZTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Där ser du funny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Där ser du funny! Vad snackar du om? Jag är mycket väl medveten om att WWPV går på ZTV. Jag sa att det inte var samma sak som Cops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts