curry Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 (redigerad) Hejsan! Jag bara undrar om nån kan hjälpa mig med en sak. Jag och Peter som har ggpl.tk tänkte ha lite julpynt på vår hemsida. Jag har sett lite på andra sidor att det kommer ner snö när man är inne på deras sida. Jag undrar hur man fixar det och hur gör man detta. Hej svejs Redigerad 23 december, 2002 av curry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Leta reda på ett javascript som skapar snöfall och lägg in scriptet i HTML-koden. På Javascript.com finns det massor av färdiga javascript att ladda ner. Javascript-Blackjack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 förut hadde dom snö på http://www.gtasajten.com/default2.asp men de finns inte kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts