Elander Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Här kan ni skriva saker man kan göra för att få folk att skratta av. jag kan ge ett exempel: Om du tar ett egg och slår det på mitten som man gör för att få ut innehållet så häller man ut det och fyller med någon sörja typ dressing =) Nu kan ni väl komma med något man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jaha jag som är "klassens clown" skulle väl kunna säga något här. Men det går inte Vet inte hur jag gör. kommer med typ kommentarer osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag är väldigt bra på att spela handflöjt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jaha jag som är "klassens clown" skulle väl kunna säga något här. Men det går inte Vet inte hur jag gör. kommer med typ kommentarer osv.. Jag med. Jag kommer med märklig kommenatorer ibland och om jag råkar göra fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 När jag är mig själv skrattar många åt mig. Jag är lite vrickad och går ganska långt för att få ett skratt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Folk skrattar åt mig ... haha vet inte varför Redigerad 16 mars, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag gör bort mig rätt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Folk skrattar åt mig ... haha vet inte varför Ja....varför?! BTW orka frillan imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ja....varför?! BTW orka frillan imorse Han var skönast david va gjorde du? ja gjode så här *piiiiiiiiiiiiiiip* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag gjorde en misslyckad bakåtvollt på idrotten - en person tyckte att det var jättekul, sa detta åt sina vänner som sedan också skrattade och pekade på mig. Då gick jag och puttade ner henne (ja, henne. Honor ska icke särbehandlas) från den bänken hon satt på. jag skratade skitmycket och tyckte att det var kul, men ingen annan gjorde det. Undra varför... Jag kom på en sak man kan göra, om man är på maskerad eller nåt (Gud förbude) så kan man klä ut sej till finne. Måla ansiktet rött och fyll munnen med majonäs. Om någon vis människa då frågar vad det är som du föreställer så spruta bara ut innehållet du har i munnen på denne med hjälp av två rejäla slag på vardera kind och svara belåtet "finne"... Eller, gör inte det. Det verkar tråkigt. Slå folk istället, det verkar mysigt. Helst bakifrån när dom ligger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Pingu är kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Säg "Martin Luther" på tyska så här ska det låta "MAARtin Luthaar" Det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Säg "Martin Luther" på tyska så här ska det låta "MAARtin Luthaar" Det är roligt Det ser ut som att gubben i din sig just har sagt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag kan välja när jag vill få folk att skratta åt mig. Men jag säger mitt motto: "Jag är inte osmart, bara barnslig..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 En sak man kan göra om man har en kompis osm har körkort så när man åker i bilen så vevar man ner rutan och skricker någonting till folket på gatan.SKIT KUL! rekomenderar det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Eller så drar man en vits! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Eller så drar man en vits! Du stal min replik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Du stal min replik Anmäl henne till polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts